امام جمعه موقت تهران گفت: شهادت سردار سلیمانی، چنان عطری را ایجاد کرد که جامعه ما و جامعه جهانی این عطر معنویت را استشمام کردند.

واکنش سردار سلیمانی به پیشنهاد کاندیداتوری‌اش برای ریاست‌ جمهوری

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری امام جمعه موقت تهران در خطبه های نماز جمعه امروز تهران، هفته گذشته را هفته عجیبی توصیف کرد و گفت: از سحر جمعه گذشته تا این جمعه فضای کشور عزیزمان و منطقه مقاومت، آکنده از عطر تقوای الهی بود

وی، ویژگی خاص سردار سلیمانی را تقوای الهی دانست و افزود: همین کلمه متفاوت و ممتاز و پرمعنا، رمزگشایی می‌کند از شخصیت حاج قاسم عزیزمان و این غوغا و قیامتی که برپا شد، حکایت از ظرفیت معنوی و ارتباط عمیق و شایسته این عبد صالح با پروردگار متعال است که شهادت او چنان عطری را رها کرد که جامعه ما و جامعه جهانی این عطر معنویت را استشمام کردند.
واکنش سردار سلیمانی به پیشنهاد کاندیداتوری‌اش برای ریاست‌جمهوری
حاج علی اکبری به نقل از یکی از دوستان خود گفت: به حاج قاسم گفتم که محبوبیت شما اقتضا می‌کند کاندیدای ریاست‌جمهوری شوید. ایشان در جواب گفتند: «من نامزد گلوله‌ها و نامزد شهادت هستم. سال‌هاست در این جبهه‌ها به دنبال قاتل خودم هستم، امّا او را پیدا نمی‌کنم».
حاج علی اکبری اظهار داشت : هفته عجیبی را پشت سر گذاشته‌ایم و حاج قاسم با جامعه ما چه کرد و چه قیامتی برپا شد. این چهل سال مجاهدت مخصوصا در این منطقه مقاومت که این شهید عزیزمان به تعبیر مقام معظم رهبری شجاعت را در منطقه با تدبیر در هم آمیخته بود و همه را در خدمت اخلاص به پروردگار متعال به میدان آورده بود؛ در واقع ایشان هم حلقه‌های منطقه مقاومت را در هر جایی که بود،‌ تقویت کرد و هم در جای مورد نیاز حلقه های مقاومت را تأسیس کرد.
وی افزود:‌ امثال حماس و جهاد در فلسطین، امثال حزب الله در لبنان و انصار الله یمن از پشتیبانی و مشاورت او بهره‌های فراوان بردند.
حاج علی اکبری بیان کرد:‌ ایجاد حلقه‌های جدید مثل حشد الشعبی، قوات الوطنیه تا فاطمیون و حیدریون و زینبیون و امثال این ها، از حسنات وجودی این شخصیت بود، اما مهم تر از این کار بزرگی که حاج قاسم کرد این حلقه‌های را با آن ظرفیت و هوش بالا به هم متصل کرد. او حلقه ها را به هم متصل کرد و یک زنجیره طلایی از مقاومت را در منطقه به وجود آورد و همه این اتصالات را با مرکز فرماندهی کل و تدابیر عالی و راهبردهای فرماندهی کل و رهبری عالی قدر و امام عزیز به دقت و هوشیاری تمام در منطقه اجرا کرد.

/کارگر آنلاین

ارسال نظر

آخرین اخبار