پیش‌فروش پژو پارس سال دوگانه سوز و سمند LX در روز دوشنبه ۲۳ ام دی ماه اجرایی خواهد شد.

پیش‌فروش سه محصول «ایران‌خودرو» از امروز

به گزارش گلستان ۲۴؛ پژو پارس دوگانه سوز یک سدان خانوادگی با مصرف سوخت مقرون به صرفه است که به نظر می‌رسد مورد توجه بسیاری از سوی مخاطبان قرار گیرد. سمند LX نیز در دو نسخه با موتورهای XU۷ و EF۷ در این شرایط پیش فروش می‌شود و هر دو نسخه بنزینی هستند.

سمند EF۷ بنزینی نیز خودرویی خبرساز در این روزهای بازار است. پیشرانه سمند EF۷ نسبت به سمند ال ایکس معمولی بازدهی بهتری دارد و مصرف سوخت بهتری را ثبت می‌کند. به همین دلیل و با توجه به شرایط سهمیه بندی بنزین و افزایش نرخ سوخت، مشتریان تمایل بیشتری به خرید این خودرو دارند. شرایط پیش فروش سمند EF۷ در هفته‌های پیش نیز در اختیار متقاضیان قرار داده شده بود.

البته از سوی دیگر سمند ال ایکس معمولی نیز عاری از مزایا نیست. این گونه از سمند که به موتور پژویی شهرت دارد، از سال‌ها پیش در ایران خودرو به تولید می‌رسید و پیشرانه‌ای مشترک با پژو پارس سال و پژو ۴۰۵ دارد. این موتور به واسطه تولید طولانی مدت و سادگی تعمیرات، هزینه‌های نگهداری کمتری را به مالک اعمال می‌کند. در ادامه می‌توانید شرایط پیش فروش پژو پارس به همراه شرایط پیش فروش سمند ال ایکس را که از روز دوشنبه جاری می‌شوند، مشاهده نمایید:

pishforoushh72.jpg

منبع: اقتصادنیوز

 

ارسال نظر

آخرین اخبار