پوشش زنده؛

رهبر انقلاب فرمودند؛ سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان پادوی آمریکا هستند، بزرگتر شما که آمریکاست نتوانست ملت ما را به زانو دربیاورد.

سخنان بسیار مهم رهبر انقلاب در خطبه نماز جمعه تهران

به گزارش گلستان 24 از گرگان؛ حضرت آیت الله سید علی خامنه ای؛ رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ایران در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران فرمودند: همه برادران عزیز و خودم را دعوت میکنم به رعایت تقوای الهی، اگر نصرت الهی را میخواهیم در تقواست، اگر توفیقات الهی و هدایت الهی را میخواهیم در تقواست، اگر فرخ و گشایش در مسائل شخصی را میخواهیم همه در تقواست همه باید کوشش کنیم که تقوای الهی را معیار خود قرار دهیم، آنچه در نماز این جمعه مهم است توصیه به تقواست.

این دو هفته که بر ما گذشت، دو هفته پر ماجرا و استثنایی بود، حوادث تلخ ، ماجراهای شیرین. روزی که ده ها میلیون در ایران و صدها هزار در عراق به خیابان ها آمدند و بزرگترین بدرقه جهان را شکل دادند یکی از ایام الله است.

آن روزی که ده‌ها میلیون در ایران در عراق و بعضی کشورهای دیگر به پاس خون فرمانده سپاه قدس به خیابان‌ها آمدند و بزرگترین جهان رو شکل دادن یکی از ایام الله است.

آن روزی ام که موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه آمریکایی را در هم کوبید و آن روز یکی از ایام الله است.

 در دو هفته گذشته در مقابل چشمان ما ملت ایران مشاهده کردید، این روزهای نقطه عطف تاریخ هستند، روزهای عادی نیستند اینی که یک نیرو و ملتی، این قدرت را دارد این توان روحی را دارد که به یک قدرت متکبر زورگوی عالم این جور سیلی بزن، این نشان دهنده دست قدرت الهی است پس آن روز جزء ایام الله است.

 ترور سردار سلیمانی بزدلانه بود و مایه روسیاهی آمریکا شد. تا قبل از این، این مدل کار در منطقه مخصوص رژیم صهیونیستی بود.

رئیس جمهور امریکا اعتراف به ترور کرد. رسوایی از این بالاتر چه می شود؟

پاسخ قدرتمندانه سپاه در خور تدبر بود. این ضریه البته یک ضربه نظامی بود ولی بالاتر از آن، ضربه حیثیتی بود که به هیبت ابرقدرتی آمریکا وارد کرد.

شهید سلیمانی به معنای واقعی کلمه قویترین فرمانده مبارزه با تروریست در منطقه بود به این عنوان هم شناخته شده است، کدام فرمانده دیگر قدرت داشت می‌توانست کار‌هایی که او انجام داد را انجام بدهد.

پاسخ قدرتمندانه سپاه هم در خور تدبر است، این تشییع این شهید یک طرف و عکس العمل قدرتمندانه سپاه هم یک طرف دیگر، که ضربه به آمریکا بود، که ضربه نظامی بود، اما مهمتر و بزرگتر از ضربه نظامی ضربه حیثیتی بود.

اما این که بخواهیم این حوادث را قیمت گذاری کنیم و ببینم که اندازه و قیمت آن چقدر است، به آن‌ها به چشم یک مکتب نگاه کنیم، سردار شهید عزیز ما را به چشم یک مکتب و مدرسه درس آموز نگاه کنیم، اهمیت این قضیه روشن خواهد شد، سپاه قدس را به عنوان مجموعه و سازمان اداری نبینیم بلکه به عنوان نهاد انسانی و دارای اندیشه‌های برزرگ ببنیم.
سپاه قدس رزمندگان بدون مرز هستند/ کرامت انسان‌ها را در هرکجا که باشد حفظ می کنند/ اینها بلاگردان اماکن مقدس هستند.

سپاه قدس با این نگاه سایه جنگ را از کشور ما دور کرده است/ سپاه قدس به کمک فلسطین و غزه می‌روند

داعش را درست کردند تا ایران را بزنند، می خواستند امنیت ما را با داعش دچار خدشه بکنند

آن فریب خوردگانی که می گفتند نه غزه نه لبنان، جان خودشان را فدای کشور نکردند، حتی راحتی خودشان را هم فدای ملت نکردند، این حاج قاسم ها بودند که از امنیت کشور دفاع کردند.

شهید سلیمانی به معنای واقعی کلمه قویترین فرمانده مبارزه با تروریست در منطقه بود به این عنوان هم شناخته شده است، کدام فرمانده دیگر قدرت داشت می‌توانست کار‌هایی که او انجام داد را انجام بدهد.

پاسخ قدرتمندانه سپاه هم در خور تدبر است، این تشییع این شهید یک طرف و عکس العمل قدرتمندانه سپاه هم یک طرف دیگر، که ضربه به آمریکا بود، که ضربه نظامی بود، اما مهمتر و بزرگتر از ضربه نظامی ضربه حیثیتی بود.

اما این که بخواهیم این حوادث را قیمت گذاری کنیم و ببینم که اندازه و قیمت آن چقدر است، به آن‌ها به چشم یک مکتب نگاه کنیم، سردار شهید عزیز ما را به چشم یک مکتب و مدرسه درس آموز نگاه کنیم، اهمیت این قضیه روشن خواهد شد، سپاه قدس را به عنوان مجموعه و سازمان اداری نبینیم بلکه به عنوان نهاد انسانی و دارای اندیشه‌های بزرگ ببنیم.

دلقک های آمریکایی که می‌گویند کنار مردم ایران هستیم ببینند مردم چه کسانی هستند؟/ اگر هم باشید کنار مردم هستید تا خنجر زهرآلود را وارد سینه ملت کنید.

رهبر انقلاب: قضیه تاسف انگیز سقوط هواپیما حادثه تلخی بود، دل ما را به معنای کامل سوزانید.

از دست دادن جوان های عزیز، مردم خوبمان و کسانی که از کشورهای دیگر اینجا بودند، حادثه تلخی بود.

همین اندازه ای که از این حادثه غم خوردیم، دشمن ما به همان اندازه خوشحال شد. برای اینکه فکر کرد که می تواند سپاه و نظام را زیر سوال ببرد.

رهبر انقلاب: سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان پادوی آمریکا هستند، بزرگتر شما که آمریکاست نتوانست ملت ما را به زانو دربیاورد.

مذاکره اینها همراه با دقل و فریب‌کاری است، جنتلمن های پشت میز مذاکره همان تروریست های فرودگاه بغداد هستند

ملت ایران باید همتش بر قوی شدن باشد،ما از مذاکره ابایی نداریم، اما نه با آمریکا.

یکی دیگر از کار‌هایی که برای تحت الشعاع قرار دادن این حوادث بزرگ انجام دادند، همین کاری است که سه دولت اروپایی کردند، دولت خبیث انگلیس، فرانسه و آلمان ایران را تهدید کردند ما مسئله هسته‌ای را بار دیگر به شواری امنیت میبریم، خوشبختانه مسئولان پاسخ آن‌ها را دادند، این سه کشور همان سه کشوری هستند که در دوران جنگ تحمیلی تا توانستند به صدام حسین کمک کردند.

دولت آلمان ابزار و وسایل شیمیایی را در اختیار صدام گذاشت که شهر و جبهه‌ها را با این سلاح هدف قرار دهند، که هنوز آثار آن در میان رزمندگان ما وجود دارد.

دولت فرانسه بالگرد‌های جنگی سوپر اتاندارد را برای زدن کشتی‌های نفتی ما در اختیار صدام قرار داد.

سوابق این‌ها این است، دولت انگلیس با همه وجود در خدمت دشمنان ما بود، در خدمت صدام بود، این‌ها اینجوری اند و سوابقشان این است و امروز هم این جوری عمل میکنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار