امام جمعه اهل سنت اینچه‌برون گفت: مردم شیعه و سنی ایران در حماسه ۹ دی به همه جهانیان ولایتمداری و حفاظت از نظام جمهوری اسلامی را نشان دادند.

۹ دی سند ولایتمداری شیعه و سنی است / اجازه تفرقه‌انگیزی به دشمن نمی‌دهیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ آخوند مدد هوشمند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آق‌قلا با بیان اینکه 9 دی، روز بصیرت و وحدت ملت ایران است، اظهارداشت: 9 دی روزی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم شیعه و سنی ایران اسلامی به میدان آمدند و توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کردند.

وی با تأکید براینکه 9 دی سند ولایتمداری شیعه و سنی است، افزود: اهل سنت همواره ولایت‌پذیری و بصیرت خود را به نمایش گذاشته و به دشمنان اعلام می‌کند که تا پای جان از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی دفاع کرده و پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.

امام جمعه اهل سنت اینچه‌برون گفت: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی فتنه‌ها و توطئه‌های زیادی را در کشور طراحی و اجرا کردند اما مردم ایران از همه اقوام همواره با وحدت و بصیرت خود خط باطلی بر این نقشه‌های شوم کشیدند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که دشمن به دنبال تفرقه‌افکنی بین مسلمانان است، وحدت و بصیرت لازمه شکست دشمنان است.

آخوند هوشمند تقدیم حدود 600 شهید اهل سنت استان گلستان در راه انقلاب اسلامی را برگ زرینی در افتخارات این مردم برشمرد و گفت: در هرجا و هر زمانی به حضور مقتدرانه، هوشمندانه و بابصیرت مردم نیاز باشد شیعه و سنی در کنار هم قرار می‌گیرند و اجازه نخواهند داد ایران اسلامی سرنوشتی مانند برخی کشورهای منطقه پیدا کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار