مدیر حج و زیارت گلستان:

میرقاسم پور گفت: در حال حاضر اعزام هوایی به عتبات عالیات از ایستگاه پروازی مشهد و تهران و فقط از طریق فرودگاه نجف انجام می شود.

اعزام هوایی عتبات عالیات از ایستگاه پروازی مشهد و تهران/ زائران سوریه به صورت هوایی اعزام می شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سیدعلی میرقاسم پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به وضعیت امنیتی در عراق و به برکت خون شهدا و سردار شهید قاسم سلیمانی، در حال حاضر اعزام به عتبات عالیات به صورت هوایی انجام می شود.

 

مدیر حج و زیارت گلستان استقبال مردم به اعزام به عتبات را خوب ارزیابی کرد و افزود: در حال حاضر اعزام هوایی به عتبات از ایستگاه پروازی مشهد و تهران و فقط از طریق فرودگاه نجف انجام می شود.

 

وی در خصوص اعزام زمینی به عتبات نیز، اظهارداشت: تا کنون سازمان حج وز یارت و شرکت شمسا به عنوان متولی عتبات عالیات اعلام آمادگی کرده است ولی شورای عالی امنیت ملی اجازه اعزام زمینی را نداده است.

 

میرقاسم پور اظهارامیدواری کرد: در چند روز آینده وضعیت اعزام زمینی نیز مشخص شود و مردم با دغدغه خاطر به این سفر اعزام شوند.

 

وی، پائین ترین هزینه سفر هوایی را سه میلیون و 700 هزار تومان و بالاترین آن را 4 میلیون و 800 هزار تومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ بسته به نوع هتل و اقامت زائران دارد.

 

مدیر حج و زیارت گلستان خاطرنشان کرد: علاقمندان به تشرف به یکی از 48 دفتر زیارتی مجاز استان مراجعه و ثبت نام خودشان را انجام دهند.

 

وی افزود: داشتن گذرنامه با 6 ماه اعتبار از شرایط ثبت نام زائران برای عتبات عالیات است.

 

میرقاسم پور در خصوص اعزام زائران به سوریه نیز گفت: در حال حاضر اعزام زائران به سوریه به صورت هوایی و از ایستگاه پروازی فرودگان بین المللی امام خمینی به مقصد دمشق انجام می شود.

 

وی افزود: مدت اقامت زائران در سوریه شامل اقامت 4 شبه و 5 شبه است و مشتاقان به زیارت حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) می توانند از طریق دفاتر زیارتی استان اقدام کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار