سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان از دیدار ۶۳ نفر از مراجعه کنندگان در ملاقات مردمی امروز با رئیس کل دادگستری و معاونان وی خبر داد.

رسیدگی به مشکلات ۶۳ نفر در ملاقات مردمی امروز رئیس کل دادگستری گلستان و معاونان وی
به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی قاسمی وناجمی، سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان گفت: امروز ۶۳ نفر در ملاقات مردمی امروز با رئیس کل دادگستری و معاونان وی دیدار کردند.

سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان افزود: برای راحتی مراجعان در دادگستری، سامانه اینترنتی به نشانی https://dadgostari-gs.eadl.ir راه اندازی شده تا افراد با مراجعه و کلیک روی بخش سامانه نوبت دهی، ثبت نام کنند.

وی گفت: در طول هفته نیز معاونان قضایی رئیس کل دادگستری، پاسخگوی مراجعان هستند و دستور قضایی لازم برای رسیدگی به آن‌ها را صادر می‌کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین قاسمی وناجمی خاطرنشان کرد: روسای دادگستری‌ها و دادستان‌های دیگر حوزه‌های قضایی استان گلستان نیز یک روز در هفته را، برای ملاقات‌های مردمی تعیین کرده اند.

به گفته وی، اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، رسیدگی مجدد به پرونده‌هایی که رای آن‌ها قطعی شده است، درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان، اعلام شکایت در حوزه‌ی حقوق شهروندی و درخواست تسریع در رسیدگی به پرونده ها، بیشترین خواسته‌های مردم در دیدار‌های مردم با رئیس کل دادگستری و معاونان قضایی اوست.

/میزان

ارسال نظر

آخرین اخبار