یادداشت؛

محمدرضا تاجیک از چهره های شاخص شاخه (ز) با اقتدا به سعید حجاریان خبر از شکست می دهد و ضمن دعوت به ایستادگی برای حفظ خط یاد شده که :" تردیدی ندارم یکی از آن نقاطی که اربابان قدرت و سیاست[اعتدال_اصلاح طلب] اکنون ما حق ندارند در آن شکست بخورند، همین نقطه‌ای است که امروز بر روی آن ایستاده‌اند؛

نقطه، پایان خط / شاخه (ز) و نسخه پیچی یک قمار بزرگ

به گزارش گلستان ۲۴؛ سال گذشته با وجود ائتلاف گسترده ضد انقلاب در خارج و داخل کشور ، نظام جمهوری اسلامی جشن چهل سالگی خود را گرفت و امام خامنه ای با صدور بیانیه  گام دوم انقلاب اسلامی ،چشم انداز روشنی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) ترسیم نمودند.

در این اقدام راهبردی امام خامنه ای با کشیدن خط بطلان بر تسری نظریه ی ترمیدور انقلاب ها به انقلاب اسلامی و همچنین رد نسخه منحنی عمر سازمان ها  راجع به نظام اسلامی ؛ انقلاب اسلامی و نظام برخاسته از آن را با این گفتمان نوین و بروز ، تعیین حاملان مردمی و عاملان آن یعنی جوانان مومن و انقلابی وارد مرحله نوینی نمود.

قریب یکسال از این " نقطه، گام دوم انقلاب اسلامی "می گذرد و این جریان و گفتمان بصورت غالب در کشور حاکم و اکنون با قرار گرفتن قوه قضائیه در مدار  گام دوم انقلاب اسلامی بسمت تراز آن حرکت نموده است.

به تصویر کشیدن این کارآمدی از سوی مدیریت جدید این قوه ،امید را در دلها زنده و نگاه خوشبینانه ای مبتنی بر واقعیت های پیش رو از جمله تغییر و تحولات در قوای مقننه و مجریه را رقم زده است و می رود با انتخاب مردم این قوا در مدار گام دوم و تراز آن قرار بگیرند.

این مهم و تحولات که بحق یک انقلاب با ابعاد جهانی آن است؛ عده ای را در خارج و داخل نگران نموده است که در همین چند ماه گذشته دست به اقدامات جنون آمیزی زده اند و البته خدا هم نشان داده است که اراده اش بر حفظ و تقویت این انقلاب جهانی تا ظهور است  و بی شک این اقدامات توطئه آمیز تا پایان مرحله انتقالی و قرار گرفتن قوا در مدار گام دوم تداوم خواهد داشت و لازم است جریان انقلابی هوشیار و بیدار باشد.

بالاخص اینکه جریان لیبرال بعد از به پای کار آوردن تمام سرمایه های داخلی و خارجی در چند سال اخیر؛ خود را در "نقطه ،پایان خط " می بیند و در حال تئوری پردازی برای یافتن یک راه برای حیات خزنده خود است.

سعید حجاریان مغز اطلاعاتی و امنیتی اصلاح طلبان و از چهره های شاخه (ز) در دولت دوم خاتمی _که بسیار شبیه به همین دوران دولت دوم خاتمی، روحانی است، گفته بود : «اصلاحات مرد. زنده باد اصلاحات.» یعنی اگر دولت خاتمی  در عمل به وعده هایش ناموفق بود؛ روزی دیگر با شکل و پوششی دیگر (نفوذ فردی و جمعی) سر بر خواهد آورد!

این پیش بینی تحت پوشش رحم اجاره ای جریان هاشمی در سال ۹۲ تحقق یافت و اصلاح طلبان با لباس اعتدال اما پیکره کامل اصلاح طلبی ،سر بر آوردند و بعد از حدود ۷سال تحت قاعده ویرانگرانه "تکرار می کنیم" عینا موقعیت سالهای ۸۳_۸۴ را بر علیه مردم و اقتصاد و معیشت ، دین و فرهنگ ، عزت و اعتبار بین الملی و... آنان رقم زده اند.

امروز هم محمدرضا تاجیک از دیگر  چهره های شاخص شاخه (ز)  با اقتدا به سعید حجاریان خبر از شکست می دهد و ضمن دعوت به ایستادگی برای حفظ خط یاد شده که :" تردیدی ندارم یکی از آن نقاطی که اربابان قدرت و سیاست[اعتدال_اصلاح طلب] اکنون ما حق ندارند در آن شکست بخورند، همین نقطه‌ای است که امروز بر روی آن ایستاده‌اند؛ نقطه‌‌ی تغییرِ خط " و در ادامه تاکید می کنند که :"این نقطه دقیقا همان نقطه‌ای است که این بازی‌پیشگان سیاسی باید در مورد گسست یا پیوست آن قمار کنند"

 تاجیک سه گزینه را پیش روی آنان می گذارد :"آنان باید میان سه گزینه‌ی «نقطه، سر خط» و «نقطه، امتداد خط» و «نقطه، پایان خط» یکی را انتخاب کنند" اما وی خوب می داند که اکنون برای آنان زمان مناسبی برای این قمار بزرگ نیست؛چراکه حامیان اصلی قماری که در سال۸۸ و ۹۲کردند و آنان را به این موقعیت رساندند دیگر در قید حیات نیستند و هیچ برگ برنده ای نه در نظام بلکه در میان مردم هم ندارند و لذا می توان پیش بینی کرد که دست به چه قمار بزرگ تری بزنند.مگر توبه و از مردم عذرخواهی کنند!

به قلم حسن بیارجمندی

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار