معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: مجمع ملی جوانان بیش از ۲۰ سال غیر فعال بود اما طی این دو سال به اندازه ۲۰ سال در حوزه جوانان گام برداشت.

معاون ‌وزیر‌ ورزش و جوانان: مجمع ملی جوانان در ۲ سال به اندازه ۲۰ سال گام برداشت

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدمهدی تندگویان شامگاه جمعه در نخستین نشست مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور، اظهار داشت: استان گلستان از لحاظ عملکرد استانی در حوزه ستاد ساماندهی امور جوانان رتبه اول را به دست آورد و ما با خیال راحت به استان گلستان اعتماد می‌کنیم.

وی افزود: جشنواره ازدواج اقوام ایرانی برای نخستین بار در گلستان برگزار شد که با استقبال فوق‌العاده‌ای همراه بود.

وی ادامه داد: کمتر دیده‌ام استانداران به حوزه جوانان توجه کنند و در برنامه‌های آنها حضور یابند اما استاندار گلستان همواره به موضوع جوانان نگاه ویژه‌ای داشته است.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: اردیبهشت ماه سال آینده انتخابات مجمع ملی جوانان برگزار خواهد شد تا هیئت رئیسه دوم شکل بگیرد.

تندگویان افزود: مجمع ملی جوانان بیش از 20 سال غیر فعال بود اما طی این 2 سال به اندازه 20 سال در حوزه جوانان گام برداشت و این اتفاق یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهاست که با تغییر دولت‌ها هم تعطیل نخواهد شد.

وی ادامه داد: مجمع ملی جوانان آینده بسیار خوبی خواهد داشت و مجموعه‌ای اخلاق مدار به عنوان یک نهاد عمومی به خوبی شکل گرفته و امیدواریم هیئت رئیسه بعدی با قدرت بیشتری فعالیت کنند.

به گفته وی، امیدواریم تا پایان این دولت مجمع ملی جوانان را در کشور باقی بگذاریم.

اشتغال، مسکن و ازدواج مهم‌ترین دغدغه جوانان است

استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: اشتغال، مسکن و ازدواج تبدیل به مهم‌ترین مشکلات جوانان شده است.

هادی حق شناس اظهار داشت: امیدواریم برگزاری این نشست دستاوردهای خوبی به دنبال داشته باشد زیرا در کشور ما نهادهایی که ساخته شدند در مسیر درست حرکت نکردند.

وی افزود: اگر همه به فلسفه وجود نهاد پایبند باشند آن نهاد در مسیر درست قرار خواهد گرفت و مجمع ملی جوانان هم باید این نکته را مد نظر قرار دهد.

استاندار گلستان با بیان اینکه اشتغال، مسکن و ازدواج سه اصل اساسی است، گفت: بیش از دو دهه است که تورم دو رقمی در دیگر کشورها از بین رفته اما در ایران سال‌هاست که تورم دو رقمی است که به مشکلات اقتصاد کشور برمی‌گردد.

حق شناس تصریح کرد: امروز نرخ بیکاری در کشور دو رقمی است و دلیل آن انباشت مشکلات در تمام سال‌های گذشته است.

وی ادامه داد: مطرح شدن موضوع بازنشستگی، مطالبه جوانان بود و اگر مطزح نمی‌شد شاید بسیاری از مدیران در راس امور بودند و البته برخی از آنها خارج از بدنه دولت مشغول فعالیت هستند.

وی یادآور شد: مجمع ملی جوانان یک وظیفه بزرگ ملی برای حل مشکلات جوانان به صورت سازمان یافته دارد و می‌تواند به تصمیم گیری در سطح استانی و ملی کمک کند.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار