​معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان خبرداد: همزمان با ایام مبارک دهه فجر از 6 پروژه عمرانی در بخش حمل و نقل هوشمند جاده ای استان با اعتبار 118 میلیارد ریال بهره برداری می شود.

بهره برداری از 6 پروژه هوشمند جاده ای گلستان با 118 میلیارد ریال اعتبار دردهه فجر

به گزارش گلستان ۲۴؛ "علی زینلی" روز چهارشنبه در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی اداره‌کل متبوع افزود: این پروژه ها شامل احداث 22 دوربین ثبت تخلف سرعت(ثبت تخلفات عبور و مرور)،4 دوربین نظارت تصویری و یک سامانه توزین در حال حرکت(WIM)  می باشد.

به گفته وی، نصب و راه اندازی 22 سامانه ثبت تخلفات در راههای شریانی، ترانزیتی و کوهستانی استان برای افزایش نظارت و ایمنی اجرا شد.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی این سامانه ها بیش از 100 میلیارد ریال از محل منابع ملی هزینه شده، ادامه داد: با راه اندازی و نصب این سامانه ها، تعداد سامانه های ثبت تخلفات در راههای استان به 42 سامانه رسیده است.

زینلی درباره دوربین های نظارت تصویری هم گفت: این دوربین ها در محور آق قلا-بندرترکمن(سیمین شهر)، گالیکش به جنگل گلستان(تنگه گل)، گرگان- شاهرود(سرعلی آباد) و گرگان- شاهرود(توسکستان بعد از شاهکوه بالا) با 5 میلیارد ریال درحال بهره برداری هستند.

وی افزود: سامانه توزین در حال حرکت(WIM)  نیز در محور گرگان- علی آباد بعد از کارخانه آرد زاهدی با 15 میلیارد ریال هزینه نصب و راه اندازی شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار