رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون به تخلفات ۷ شرکت و ۱۹ راننده بخش حمل و نقل جاده‌ای استان برابر آیین نامه‌ها و کمیسیون‌های مربوطه رسیدگی شد.


رسیدگی به ۲۶ پرونده تخلف بخش حمل و نقل جاده‌ای گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛  صفا ملکی رئیس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، افزود: عمده تخلف ۵ راننده بخش مسافر، قاچاق سوخت با باک اضافه و نرساندن مسافر به مقصد بود که منجر به تذکر کتبی آن‌ها شد.

وی ادامه داد: ۱۴ راننده بخش بار استان نیز، به دلیل حمل دام غیرمجاز، رعایت نکردن مقررات محمولات ترافیکی، واگذاری برگ فعالیت به غیر، رعایت نکردن موازین اخلاقی و عدم حضور راننده دوم، تذکرات کتبی دریافت کردند.

ملکی ادامه داد: دلایلی که ۷ شرکت مشمول تذکر کتبی شدند مربوط به صدور بارنامه برای وسیله نقلیه بدون تجهیزات ایمنی، مغایرت مندرجات بارنامه، صدور بارنامه‌های خارج از حوزه فعالیت، و دریافت کمیسیون اضافه بوده است.

ملکی گفت: شکایات واصله از رانندگان و مسافران در تماس با سامانه گویا ۱۴۱ دریافت می‌شود و پس از بررسی اولیه، مراحل قانونی خود را طی خواهد کرد.

در استان گلستان ۷۵ شرکت حمل و نقل کالا و ۱۹ شرکت و یک نمایندگی در بخش حمل و نقل بین المللی و ۷۶ شرکت در بخش مسافری فعال هستند.

تعداد رانندگان بخش باری و مسافر استان نیز به حدود ۱۵ هزار نفر می‌رسد.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار