دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس که این آخرین دربی او با استقلال با توجه به پایان کارش با سرخپوشان در آخر فصل محسوب می‌شود، به دنبال شکل دادن یک خاطره ویژه برای خود است....

هیولای پرسپولیس به دنبال خداحافظی باشکوه در آزادی

به گزارش گلستان ۲۴؛ پرسپولیس تهران در شرایطی در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم میزبان استقلال خواهد بود که برای تثبیت صدرنشینی خود به سه امتیاز مهم این مسابقه نیاز مبرمی دارد. سرخپوشان در حالی پا به این دیدار خواهند گذاشت که در فصل جاری عملکرد موفقی در خط دفاعی داشته و در بازی گذشته مقابل صنعت نفت آبادان هم بدون گل خورده به سه امتیاز رسیدند.

پرسپولیس در فصل نوزدهم به غیر از دیدار برابر پارس جنوبی جم(رفت و برگشت)، نساجی، سایپا و ذوب آهن و صنعت نفت آبادان که بوژیدار رادوشوویچ در ترکیب حضور یافته بود در 12 دیدار دیگر به علیرضا بیرانوند میدان داد که این سنگربان 7 گل خورده و 5 کلین شیت را تا پایان رقابت‌های هفته هجدهم به نام خود ثبت کرده است.

 

سنگربان موفق تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 و مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 از تابستان گذشته با پیشنهادهای متفاوت خارجی رو به رو شد اما ترجیح داد تا پایان فصل در کنار سرخپوشان حضور داشته باشد. بیرانوند اما در نهایت هفته گذشته تصمیم گرفت با قبول پیشنهاد رسمی باشگاه آنتورپ قرارداد سه ساله‌ای را به امضا برساند که بر پایه آن باید در تابستان ایران را به مقصد بلژیک ترک کند.

بیرانوند 27 ساله که چهارمین فصل حضور در پرسپولیس را پشت سر می‌گذارد برای دیدار روز پنج شنبه برای آخرین بار به عنوان سنگربان سرخپوشان در بازی حساس شهرآورد برابر استقلال قرار خواهد کرد. او که در رویارویی با تیم استقلال لحظه‌های تلخ و شیرینی را تجربه کرده امید اصلی یحیی گل محمدی برای دستیابی به یک نتیجه قابل اطمینان خواهد بود.

/جام نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار