حمیدی گفت: دشمن امید زیادی به فضای رسانه ای و جنگ روانی دارد تا با مسموم کردن عقاید، حضور مردم در پای صندوق های رأی را کمرنگ کند.

دشمن به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمد حمیدی» امروز (شنبه ۱۹ بهمن) در صبحگاه نیروهای مشترک نیروهای مسلح استان گلستان اظهار کرد: ۱۹ بهمن روز بسیار مهم در روزشمار انقلاب اسلامی به شمار می رود و در این روز  همافران ارتش به عنوان نخستین نیروی سازمان یافته کشور با امام خمینی (رحمه الله علیه) بیعت کردند.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: در دیداری که همافران با امام خمینی (رحمه الله علیه) در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، معمار کبیر انقلاب فرمودند که شما سربازان رژیم ستم شاهی و طاغوت بودید و از امروز سربازان امام زمان (عج الله) هستید و از نیروهای مسلح همافران تشکر کرد.

 

حمیدی بیان کرد: این حضور و بیعت همافران با معمارکبیر انقلاب منجر به آن شد که در وهله نخست مابقی ارتش نیز با همافران همراهی کنند و  همچنین این حضور باعث افزایش روحیه مردم  انقلابی شد که ارتش در کنار انقلاب قرار دارد.

 

وی متذکر شد: در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷  بسیاری از مردم در سراسر ایران نگران بودند که ارتش بنا است در روبه روی مردم قرار گیرد ولی این حرکت بسیار زیبای ارتش و بیعت همافران با امام خمینی (رحمه الله علیه) این نگرانی ها را از مردم کمرنگ کرد و  ارتش نه تنها رو به روی مردم قرار نگرفت بلکه انقلاب را همراهی کرد.

 


فرماندار گرگان بیان کرد: پس از این دیدار و در ۲۰ فروردین ۵۷  برخی از امرای ارتش به نیرو هوایی ارتش حمله کردند و این مردم بودند که از نیروی هوایی ارتش حمایت کردند و خروج سلاح از پادگان ها و ایستادگی مردمی نقش به سزایی در پیروزی انقلاب اسلامی داشت.

 


حمیدی به خدا محوری در حرکت معمار کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز که انقلاب اسلامی به دست ما سپرده شده وظیفه سنگینی در قبال آن داریم و امیدواریم بتوانیم فرامین مقام معظم رهبری را در اعتلای اهداف انقلاب اسلامی محقق کنیم.

 

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال تضعیف انقلاب هستند، متذکر شد: دشمن امید زیادی به فضای رسانه ای و جنگ روانی دارد تا با مسموم کردن عقاید، حضور مردم در پای صندوق های رای  را کمرنگ کند.

 

فرماندار گرگان خاطرنشان کرد: مردم ما آگاه هستند و حتما حضور گسترده ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات خواهند داشت و نه محکم به توطئه های آمریکایی خواهند داشت.

 

حمیدی بیان کرد: آمریکا تصور می کرد که با از میان برداشتن سردار سپهبد قاسم سلیمانی روحیه مقاومت را تضعیف می کند ولی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی روح تازه ای به جبهه مقاومت دمید تا با قدرت بیشتری با استکبار مبارزه کنند.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار