۳۶درصد مطب پزشکان گلستان کارتخوان دارد تحقق ۹۹ درصدی درآمدمالیاتی

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی اصغر هزارجریبی صبح دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: وظیفه امور مالیاتی وصول درآمدهای مالیاتی بوده و حدود ۶۰۰ نیرو با ۱۴ اداره در سطح استان داریم.

وی افزود: در سال ۹۸، درآمد ۶۷۲ میلیارد تومانی برای استان تعیین شده که ۵۵۶ میلیارد تومان معادل ۸۳ درصد بر عهده امور مالیاتی است.

هزارجریبی گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری، ۴۶۳ میلیارد بر عهده امور مالیاتی بود که ۴۵۸ میلیارد تومان معادل ۹۹ درصد آن محقق و نسبت به سال گذشته ۳۹ درصد رشد یافته است.

وی در خصوص سهم درآمد مالیاتی بیان کرد: منبع درآمدی در گلستان از کارکنان دولت و بخش خصوصی ۲۲ درصد، سهم شرکت ها ۱۸ درصد، مشاغل ۱۴ درصد، اجاره املاک استیجاری سه درصد و سایر منابع از طریق انتقال املاک و ازش دو درصد است.

مدیر کل امور مالیاتی گلستان با بیان اینکه پایانه فروشگاهی تبدیل به قانون شده است، گفت: مشکلی در زمینه صندوق مکانیزه فروش بود که باید توسط مغازه داران خریداری می شد اما اکنون توسط پوز می توان به پایانه فروشگاهی متصل شد.

طبق گفته وی ۵۰ شغل باید تا پایان سال به صندوق مکانیزه فروش متصل شوند.

هزارجریبی ادامه داد: پزشکان باید به کارت خوان و سیستم مالیاتی متصل شده و تا پایان بهمن ماه فرصت دارند تا از بخشودگی جرائم و تشویقی برخوردار شوند.

وی گفت: سهم پزشکان گلستان در این زمینه ۳۶ درصد است و البته آمار بالاتر بوده و پایش ها ادامه دارد.

هزارجریبی بیان کرد:

مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار