همزمان با ایام هفته دفاع مقدس همایش اسوه های صبر و مقاومت، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد.

همایش اسوه های صبر و مقاومت در گرگان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، همزمان با سی و پنجمین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در ششمین روز این هفته،همایش اسوه های صبر و مقاومت با حضور همسران و مادران شهدا و جانبازان،صبح امروز یکشنبه پنجم مهرماه در تالار ابن سینا دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار گردید.
در ابتدای این مراسم سرکار خانم شکی مسئول بسیج جامعه زنان استان گلستان ضمن خیرمقدم گویی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در دوران دفاع مقدس زنان با پشتیبانی در پشت جبهه ها و خدماتی همچون پخت نان و غذا، شستشوی لباس و پتوی رزمندگان و کمک رسانی به مجروحین، هم دوش با مردان توانستند بحران جنگ را پشت سر بگذارند و اکنون زنان می توانند این کار را در عرصه های فرهنگی تعمیم دهند.
در ادامه دکتر "مهری مهدوی" فرزند شهید و مسئول مجمع بسیج جامعه زنان اظهار داشت: شهدا پله های سعادت را در همین دنیای بشری پیمودند و آنقدر باورهایشان نسبت به آرمان و هدفشان عمیق و مقدس بود که حاضر بودن جانشان را در این راه اهدا نمایند.
وی افزود: هر انسانی در هر دوره ای از زمان یک وظیفه و تکلیفی دارد و همانطور که شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس تکلیف خود را بخوبی انجام دادند، امروز نیز زنان این سرزمین با حجاب و عفت خود باید راه شهدا را ادامه دهند.
تجلیل از همسران جانباز و مادران شهدا، اجرای موسیقی زنده و پخش کلیپ از دیگر برنامه های این همایش بود.
خاطرنشان می شود این همایش با همکاری سپاه نینوا استان گلستان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان، کنگره سرداران و شهدای استان، بسیج جامعه زنان، دانشگاه آزاد اسلامی و قرارگاه عملیاتی لشکری 30 گرگان برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار