مدیر حج و زیارت گلستان:

مدیر حج و زیارت گلستان گفت: دارندگان فیش حج تمتع با مراجعه به سامانه رزرو سازمان حج و زیارت اطلاعات شخصی خودشان را به روز کنند.

دارندگان فیش حج تمتع در سامانه رزرو اطلاعات خود را ویرایش کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ سیدعلی میرقاسم پور با اشاره به فراخوان عمومی دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: سازمان حج و زیارت به منظور دسترسی به اطلاعات دارندگان فیش حج تمتع، از تمامی این افراد خواسته شده تا با مراجعه به سامانه رزرو سازمان حج و زیارت اطلاعات شخصی خودشان را به روز کنند.

وی افزود: در صورت عدم ویرایش اطلاعات توسط دارندگان فیش حج تمتع، سازمان حج و زیارت هیچ مسئولیتی جهت ثبت نام از زائران برای اعزام به حج سال ۹۸ را نخواهد داشت.

مدیر حج و زیارت گلستان تاکید کرد: آمار حج و زیارت گلستان بر مبنای آمار اعلامی از سوی بانک ملی استان است و بر اساس این آمار سهمیه اعزام زائران حج تخصیص می‌یابد و بر اساس تقاضا و تعداد ثبت نام کنندگان سهمیه اختصاص داده می شود.

وی افزود: زائران می توانند با دسترسی رایانه شخصی خودشان به سامانه رزرو حج و زیارت مراجعه و نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

میرقاسم پور خاطرنشان کرد: بر اساس تصمیم سازمان حج و زیارت امسال یک ماه زودتر اقدامات جهت اعزام زائران حج تمتع انجام و ثبت نام زائران در دی ماه خواهد بود.

وی یادآور شد: تا کنون از استان گلستان ۷ هزار نفر وارد سامانه رزرو شده و ثبت نام و نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کرده اند.

پایان پیام/ شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار