توماج گفت: ۸۶ هزار و ۴۵۰ نفر در آق قلا واجد شرایط رأی دادن هستند و از این میزان ۴۲۸ نفر برای نخستین بار در انتخابات شرکت می کنند.

بیش از ۸۶ هزار نفر در آق قلا واجد شرایط رأی دادن هستند/ پیش بینی ۱۱۳ شعبه اخذ رأی

به گزارش گلستان ۲۴؛ «امیر شیرتوماج» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان ضمن دعوت مردم به حضور در انتخابات گفت: ملت ایران همانطور که با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند به آرمان های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی پایبند هستند در انتخابات دوم اسفندماه نیز حماسه دیگری خلق می کنند.

 

فرماندار آق قلا ادامه داد: در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا تاکنون تعداد کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی به 60 نفر رسیده است.

 

وی تأکید کرد: ما با کمک هیئت های اجرایی، نظارت، بازرسی و پیشگیری از جرایم انتخاباتی و اعضای شورای تأمین تلاش می کنیم انتخابات باشکوه، سالم، بی طرفانه و قانونمند را در آق قلا برگزار کنیم.

 

توماج از وجود 113 شعبه اخذ رأی در آق قلا خبر داد و یادآور شد: 30 شعبه در بخش وشمگیر وجود دارد که از این میزان پنج شعبه در انبارالوم و 25 شعبه در روستاهای بخش وشمگیر پیش بینی شده است.

 

فرماندار آق قلا اضافه کرد: در بخش مرکزی آق قلا نیز 83 شعبه وجود دارد که از این میزان 26 شعبه در شهر آق قلا پیش بینی شده و مابقی شعب در سطح روستاهای بخش مرکزی آق قلا در نظر گرفته شده است.

 

وی با بیان اینکه 2 هزار و 500 نفر در آق قلا در برگزاری فرایند انتخابات مشارکت می کنند، خاطرنشان کرد: آموزش مجریان انتخاباتی از جمله موضوعاتی است که آن را با جدیت پیگیری کردیم و آموزش های کامل و جامع برای دست اندرکاران انتخابات برگزار شده است.

 

توماج با بیان اینکه هدف ما صیانت از تک تک آرای کاندیداها است، بیان کرد: 86 هزار و 450 نفر در آق قلا واجد شرایط رأی دادن هستند و از این میزان 428 نفر برای نخستین بار در انتخابات شرکت می کنند و رأی اولی هستند.

 

فرماندار آق قلا با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون در حوزه انتخابیه آق قلا تخلفات انتخاباتی صورت نگرفت، ابراز کرد: در برخی مواقع تخلفات جزئی را شاهد بودیم که تذکرات لازم به کاندیداها داده شده است.

 

وی بیان کرد: ما در نشست های مختلف با داوطلبان انتخاباتی به آنها اعلام کردیم که عدالت انتخاباتی را برای همه کاندیداها اجرا خواهیم کرد، همچنین بر این مهم تأکید کردیم که کاندیداها وعده ها و شعارهایی را به مردم بدهند که قابل اجرا باشد.

 

توماج با بیان اینکه مجلس جایگاه رفیعی دارد و عملکرد مطلوب نمایندگان می تواند در توسعه استان گلستان از جمله آق قلا مؤثر باشد، بیان کرد: مردم آق قلا در انتخابات گذشته مشارکت 70 تا 80 درصدی را به نمایش گذاشتند و امسال نیز با توجه به منویات مقام معظم رهبری در انتخابات حضور پرشور خواهند داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار