دبیر ستاد انتخابات گلستان گفت: هزار و ۳۸۹ شعبه اخذ رأی در گلستان وجود دارد که هزار و ۱۰۰ حوزه ثابت و ۲۸۹ حوزه سیار هستند.

فعالیت ۲۸۹شعبه سیار اخذ رأی درگلستان/تبلیغات انتخاباتی از پنجشنبه

به گزارش گلستان24؛ حمیدرضا ملک حسینی پیش ازظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: براساس برنامه زمانبندی، شامگاه سه شنبه (۲۲ بهمن) اسامی معترضان و کسانی که تغییر حوزه داشتند، از سامانه وزارت کشور استخراج شد و بر همین اساس امروز اسامی توسط حوزه انتخابیه ششگانه استان تهیه و تنظیم و برای چاپ و انتشار در سراسر حوزه های انتخابیه ارسال می شود.

وی افزود: تبلیغات رسمی نامزدها براساس قانون انتخابات هشت روز قبل از اخذ رأی آغاز و از ساعت هشت فردا تا ساعت هشت یکم اسفند ادامه دارد.

ملک حسینی با بیان این که تبلیغات براساس مواد قانونی باید انجام شود، ادامه داد: جلساتی را برای سه حوزه انتخابیه در غرب و مرکز برگزار و مصادیق تبلیغات مجاز و غیرمجاز تشریح شد.

وی اضافه کرد: هزار و ۳۸۹ شعبه اخذ رأی در استان داریم که هزار و ۱۰۰ حوزه ثابت و ۲۸۹ حوزه سیار هستند و یک حوزه هم مخصوص اقلیت ها در گرگان دایر خواهد شد.

ملک حسینی با بیان این که ۵۸۵ حوزه شهری و ۸۰۴ حوزه روستایی است، عنوان کرد: تمهیدات لازم برای انتخابات اندیشیده شده و تمام شعب مجهز به دستگاه های احراز هویت خواهد شد.

وی اظهارکرد: استفاده از این دستگاه از تکرار رأی جلوگیری کرده و آنلاین است و شمارش آراء را هم تسهیل خواهد کرد.

وی گفت: ۲۴ ساعت قبل از اخذ رأی تبلیغات ممنوع است.

مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار