آنطور که وزیر اقتصاد عنوان کرده، جلسه FATF قرار است امروز برگزار شود و این در حالیست که مقامات مسئول اظهار می‌کنند که این جلسه تاثیر چشمگیری بر بازار ایران ندارد.

آخرین شنیده‌ها از وضعیت ایران در FATF

به گزارش گلستان ۲۴؛ روز گذشته رئیس‌کل بانک‌مرکزی و وزیر اقتصاد هم در اظهارات خود تاثیر موضوع FATF بر نرخ دلار را رد کردند. براساس گزارش دنیای اقتصاد البته دیروز اخبار غیررسمی هم از احتمال تمدید مهلت FATF برای ایران به گوش می‌رسید.

فرهاد دژپسند، وزیر اقتصاد دیروز در حاشیه جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در مورد تأثیر FATF بر افزایش قیمت ارز گفت: جلسه FATF فردا برگزار می‌شود و افزایش قیمت ارز هیچ ربطی به این موضوع ندارد.
 
 
 
 
 
همچنین، عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی دیروز در حاشیه ششمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «نظام بانکی در خدمت تولید» گفت: احتمال اینکه ایران در لیست سیاه FATF قرار نگیرد بیشتر است.
 
 
 
وی عنوان کرد: هنوز معلوم نیست چه اتفاقی در FATF خواهد افتاد، احتمال هست که ایران به لیست سیاه برود اما احتمال قوی‌تر این است که به لیست سیاه نرود.
 
 
 
این در حالیست که روزنامه دنیای اقتصاد در خبری عنوان کرده که برخی شنیده‌های تاییدنشده و غیررسمی حکایت از این دارد که احتمالا FATF در نشست اخیر خود که از یکشنبه آغاز شده، مهلت ایران برای پیوستن به این گروه را چهار ماه دیگر تمدید کند.

/کارگرآنلاین

ارسال نظر

  • شفق
    0

    دلار افزایش مسکن افزایش کجا رفت کنترل وثبات بازار به فکر مردم باشید

آخرین اخبار