مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گلستان طی نامه‌های جداگانه‌ای به نامزد‌های انتخابات مجلس گرگان، سوالاتی درباره موضع آنان درباره مسائل دانشجومعلمان و آموزش و پرورش مطرح کرد.

سوالات دانشجومعلمان گلستان از نامزد‌های انتخاباتی / برای عملیاتی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چه برنامه‌ای دارید؟
به گزارش گلستان ۲۴؛ علیرضا قره چانلو، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گلستان در نامه‌های جداگانه‌ای به به نامزد‌های انتخاباتی مجلس یازدهم در گرگان، از آنان درباره مسائل دانشجومعلمان و وضعیت آموزش و پرورش در گلستان سوالاتی را پرسیدند. 

سوالات دانشجومعلمان گلستان از نامزد‌های انتخاباتی به شرح زیر است:

برای عملیاتی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که به فرموده مقام معظم رهبری، به عنوان یکی از سه سند پایه چشم انداز ۱۴۰۴ کشور، چه برنامه‌ای دارید؟

برای توسعه کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، نقطه ثقل نظام آموزش و پرورش است چه اقداماتی را در نظر گرفته اید و نوع مواجهه در زمان نمایندگی جنابعالی با دانشگاه فرهنگیان و دانشجومعلمان چگونه خواهد بود؟

از مسائل مهم دیگر، مسئله اقتصاد آموزش و پرورش و به تبع آن موضوع بودجه سالیان آن است مستحضرید که هر ساله شاهد کسری قابل توجه بودجه در این دستگاه هستیم. شما دلیل اصلی این کسری را در چه می‌دانید و اگر خود را دغدغه‌مند تعلیم و تربیت نسل آینده می‌دانید، برای این مهم چه برنامه‌ای دارید؟

موضع شما در باب خصوصی سازی در آموزش و پرورش و خرید خدمات آموزشی چیست و تا چه اندازه می‌تواند راه حلی برای برون رفت از مشکلات فعلی آموزش و پرورش باشد؟ 

برنامه‌های خود را در تحقق عدالت آموزشی چه در سطح کلان جامعه و چه در حوزه انتخابی خود را ارائه بفرمایید.
 
نظرتان درباره رتبه بندی معلمین در نظام آموزش و پرورش چیست؟ و خود را متعهد به آن می‌دانید؟
 
گفتنی است؛ این نامه ها به نبی هزارجریبی، رمضانعلی سنگدویی، ، سید عباس حسینی، غلامرضا منتظری، صاحب حجتی و احمد مازنی نوشته شده است.
آماده//// برنامه شما برای عملیاتی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چیست؟
 
آماده//// برنامه شما برای عملیاتی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چیست؟

/دانشجو

ارسال نظر

آخرین اخبار