مرحله دوم انتخابات در سه حوزه انتخابیه گلستان؛

در آستانه مرحله دوم انتخابات مجلس دهم در گرگان جبهه ایستادگی و کانون تربیت اسلامی استان گلستان نیز حمایت خود را از سید علی طاهری اعلام کردند .

موج حمایت‌ها از سید علی طاهری، جلالی، هزارجریبی و سید نجیب حسینی

به گزارش گلستان24،کمتر از یک هفته دیگر مرحله دوم انتخابات مهم و حساس مجلس دهم در سه حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا برگزار می شود .

کم کم گروهها و شخصیتهای سیاسی حمایت خود را از کاندیداهای مورد نظر علنی می سازند و برای بدست آوردن آرای کاندیدای خود بیانیه و اطلاعیه صادر می کنند .

جبهه ایستادگی استان گلستان از تشکل های سیاسی اصولگراست که در مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا از سید علی طاهری و نبی هزارجریبی حمایت کرده است .

جبهه ایستادگی از نیروهای معتدل و ارزشی تشکیل شده که ریشه فکری این گروه به محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و افرادی چون دکتر روح الامینی می رسد .

در استان گلستان نیز شخصیتهایی چون محمد مهدی ایرجی ، حسن بادلی ، دکتر حسین حقیقی ، محمد گیلانی ، امیری از چهره های مطرح سیستانی، حمزه جلالی ، حسین امیرخانی و … از شخصیتهای اصلی این جبهه به شمار می روند .

همچنین این جبهه در حوزه انتخابیه مینودشت ، کلاله ، مراوه تپه و گالیکش از سید نجیب حسینی و در حوزه غرب استان یعنی کردکوی ، بندرگز ، بندرترکمن و گمیشان از رحمت جلالی حمایت کرده است .

جبهه ایستادگی استان گلستان در دور اول انتخابات از کاندیدای خاصی حمایت نکرد .

همچنین کانون تربیت اسلامی گلستان یکی دیگر از تشکل های اصولگرا نیز حمایت خود را از سید علی طاهری در دور دوم انتخابات مجلس دهم در گرگان و آق قلا اعلام کرد .

این کانون شامل مدیران بازنشسته دولتهای نهم و دهم می باشند . از چهره های شاخص این جریان فکری نیز می توان به قزلسفلو و دنکوب فرمانداران سابق ، سجادی فر فرهنگی بازنشسته ، دکتر منتظری رئیس سازمان بسیج هنرمندان ، سید هادی حسینی رئیس سابق آموزش و پرورش گرگان و … اشاره کرد.

منبع:گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار