رئیس اداره صنعت معدن وتجارت شهرستان گالیکش از اجرای پویش اجتماعی "بدون قیمت نخریم" در گلستان خبر داد.

پویش اجتماعی " بدون قیمت نخریم" در گالیکش اجرا می‌شود
به گزارش گلستان ۲۴؛ حسن رزاقی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان گالیکش گفت: در شرایط اقتصادی کشور یکی از موثرترین راهکار‌های تنظیم بازار رعایت نصب برچسب قیمت بر روی کالا توسط فروشندگان می‌باشد.

او تصریح کرد: عدم درج قیمت بر روی کالا از سوی فروشندگان تخلف محسوب شده و واحد‌های صنفی مطابق ماده ۵ قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و ماده ۶ قانون تعزیرات حکومتی ملزم به نصب برچسب قیمت بر روی کالا و واحد‌های خدماتی نسبت به نصب نرخنامه در معرض دید مشتریان می‌باشند.

رزاقی اشاره کرد: درج قیمت کالا، قدرت تصمیم گیری افراد را در انتخاب و خرید کالا تسهیل می‌بخشد و عدم درج قیمت این آگاهی و انتخاب را از افراد سلب می‌نماید.

او بیان کرد: با همکاری همه جانبه مردم از طرح پویش " بدون درج قیمت نخریم" از شهروندان محترم شهرستان گالیکش در خواست می‌شود از مغازه‌هایی خرید کنند که قیمت کالا و یا خدمات در آن واحد نصب گردیده باشد و امیدواریم این پویش اجتماعی با همکاری همه جانبه مردم تبدیل به یک فرهنگ عمومی گردد.
 
رزاقی گفت: شهروندان محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله عدم درج قیمت کالا، گرانفروشی و ... را با شماره تلفن گویای ۱۲۴ ستادخبری اداره صنعت معدن وتجارت و یا شماره تلفن ۳۵۸۳۷۷۷۵ واحدبازرسی اتاق اصناف شهرستان تماس بگیرند.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار