کرونا ویروس جدید (CoV) نوعی جدید از ویروس است. بیماری ایجاد شده با ویروس کرونا که به آن بیماری کرونا 2019 (COVID-19) می گویند، اولین بار در ووهان چین شناسایی شد. CO مخفف کرونا، VI مخفف ویروس و D به معنی بیماری (در انگلیسی). قبلاً به این بیماری «کروناویروس جدید 2019» یا «nCoV-2019» می گفتند. ویروس COVID-19 ویروس جدیدی بوده و به خانواده ویروس هایی همچون سارس (سندروم تنفسی حاد) و سایر سرماخوردگی های معمولی مرتبط است.

ویتامین C تأثیری بر کرونا ندارد!

به گزارش گلستان ۲۴؛ سازمان بهداشت جهانی در سایت رسمی خود به نکته مهمی اشاره کرده است. لیستی را معرفی کرده که نه تنها به عنوان دارو یا علاج کمکی به درمان کرونا نمی کند، بلکه می تواند حتی مضر هم باشد! ازجمله ویتامین C.

1. مصرف زیاد از حد ویتامین C

2. سیگار کشیدن و مصرف دخانیات

3. نوشیدن دمنوش ها و چای های گیاهی

4. استفاده چندین ماسک همزمان

5. خوددرمانی به ویژه در مصرف آنتی بیوتیک ها

توجه کنید اعلام کرده به عنوان درمان؟! پس در واقع مخاطب، فرد مبتلا به کرونا است. اما ممکن است شما مبتلا باشید ولی خبر ندارید و ویتامین C بخورید و بدتر ویروس در بدن شما پخش می شود! بنابراین سایت who به هیچ عنوان نگفته که ویتامین C خوب نیست، این بخش برای افراد مبتلا به کرونا است. قطعا ویتامین C برای سیستم ایمنی بسیار مفید است، اما نباید بعد از تشخیص کرونا مصرف بشود، همین و بس.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار