مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت گلستان:

علوی نیا گفت: فروش نان بدون شناسه و فاقد بسته بندی چه در شیوع کرونا و چه قبل از آن در سوپرمارکت ها ممنوع است.

فروش نان بدون شناسه و بسته بندی در سوپر مارکت ممنوع است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سید محسن علوی نیا» امروز (پنجشنبه 15 اسفند) در  گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: تعداد بازرسان ما در سطح استان محدود است ولی اگر مردم در خصوص مسائل بهداشتی  و پیشگیرانه گزارشی به سامانه 190 ارجاع دهند قطعا به آن رسیدگی می کنیم.

 

مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت گلستان  ادامه داد: تمام نقاطی که به عنوان کانون شیوع ویروس کرونا در استان شناسایی شده بود ضدعفونی و گندزدایی شد.

 

علوی نیا با بیان اینکه جلساتی با فرمانداران برگزار شد و مقرر شد نانوایی ها بهداشت را رعایت کنند، گفت: حتما باید فردی نان را تحویل می دهد و فرد دیگری پول و یا بهای آن را حساب کند و اگر نانوایان غیر این عمل کنند قطعا با آنها برخورد می کنیم.

 

وی بیان کرد: از شهروندان درخواست داریم که تخلفات نانوایان را  به سامانه 190 اطلاع دهند  و برای این موضوع چندین باب نانوانی در سطح استان تعطیل شده است.

 

مدیر گروه بهداشت محیط مرکز بهداشت گلستان با بیان اینکه از مردم درخواست داریم از حضور در اجتماعات خودداری کنند، افزود: یکی از اقدامات مهم بهداشت محیط  با همکاری اماکن در این ایام رقم خورد تعطیلی قلیان سراها بود و چندین مورد مکان های عرضه قلیان را نیز تعطیل کردیم.

 

علوی نیا ابراز داشت: نانوایی اولویت نظارت ما قرار دارد  و جزو خواسته های مردم است و لذا در شهر و روستا به شدت بر نانوایی ها نظارت و کنترل می کنیم.

 

وی با بیان اینکه به مردم توصیه می کنیم در خانه بمانند تا زنجیره انتقال ویروس کرونا شکسته شود، تاکید کرد: فروش نان بدون شناسه و فاقد بسته بندی چه در شیوع کرونا و چه قبل از آن در سوپرمارکت ها ممنوع است.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار