تجری گفت: با توجه به نیاز گلستان به فضای پشتیبانی برای درمان، بخشی از هتل های استان اعلام آمادگی کردند که در صورت نیاز و در موارد خاص همکاری کنند.

هتل های گلستان پشتیبان مراکز درمانی می شوند/ همراهی بانک ها برای استمهال تسهیلات بانکی مراکز گردشگری

به گزارش گلستان ۲۴؛ «احمد تجری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان با بیان اینکه بر اساس تصمیمات گرفته شده در راستای کنترل و پیشگیری ویروس کرونا، اصل و محور سلامتی مردم است، گفت: تاکید جامعه گردشگری و اداره کل میراث فرهنگی استان نیز سلامتی مردم است و از همین جهت بر اساس شرایط زمانی تصمیماتی در این خصوص گرفته شده و خواهد شد.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: در وضع فعلی استفاده، تجمع و تمرکز در تفرجگاه های استان تا اطلاع ثانوی ممنوع است و در ایام عید نیز اقامت در مراکز اقامتی ادارات، مدارس، کمپینگ ها و پارک های شهری، تفرجگاه ها و پارک های جنگلی نیز ممنوع خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: این تصمیمات سخت گیرانه به معنای عدم استفاده مردم نیست بلکه برای ارتقا و حفظ سلامت مردم است و انتظار است که مرم در این راستا همراهی و همکاری داشته باشند تا مشکلات برطرف و به شرایط عادی برگردیم.

 

تجری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان نیاز به فضای پشتیبانی برای درمان داشت، بخشی از هتل های استان اعلام آمادگی کردند که در صورت نیاز و در موارد خاص به عنوان پشتیبان همکاری کنند و به کمک استان می آیند.

 

وی ادامه داد: طبق دستورالعمل کشوری نظارت به تمامی مراکز تحت پوشش ابلاغ شده و ناظرین استان به صورت مستمر و پیوسته در مسیر کنترل و پیشگیری ویروس کرونا نظارت ها را انجام می دهند.

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: با توجه به اینکه امسال را با سیل آغاز کردیم، جامعه گردشگری استان سال سختی را شروع کردند و به پایان می رساند و متضرر است.

 

وی با بیان اینکه برآورد خسارت های مراکز گردشگری و اقامتی در حال انجام است، افزود: نیاز به همراهی بانک ها برای استمهال تسهیلات بانکی داریم.

 

تجری اظهارداشت: با پیگیری های وزیر میراث فرهنگی بسته های حمایتی به عنوان پشتیبان برای هتلداران و مراکز گردشگری در نظر گرفته می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار