استمداد همسر زنی که مشکل خواب دارد

این زن کوهدشتی 18 سال است که نخوابیده است.

زن کوهدشتی 18 سال است که هنوز نخوابیده است

به گزارش گلستان 24، آذر. م زنی از اهالی شهرستان کوهدشت لرستان است که به دنبال دیدن صحنه خودسوزی یکی از زنان اقوام خود از تاریخ ۷۶/۱۰/۱۰ دچار شوک روحی و به دنبال آن بی خوابی مستمر شد و حالا ۱۸ سال است که علی رغم تلاش پزشکان نتوانسته است برای لحظه ای بخوابد.

مَردان، شوهر آذر به خبرنگار ما می گوید: پزشکان می گویند مغز آذر در حال استراحت است وگرنه این بی خوابی تا کنون به زندگی اش پایان می داد.

او ادامه می دهد: از سال ۷۶ همسرش را برای معالجه تقریباً به تمام شهرهای مهم ایران برده است و حتی از روش هیپنوتیزم استفاده نموده اما تا کنون نتیجه ای حاصل نشده است. بیماری نادر آذر به گونه ای است که حتی استفاده از دستگاه پیشرفته ی یکی از مراکز درمانی کرمانشاه و مصرف بیش از ۱۰۰۰ میلی گرم قرص آرام بخش نتوانسته مرهمی بر درد بزرگش باشد.

مردان، که از طریق کارگری هزینه زندگی خانواده اش را تأمین می کند برای معالجه ی آذر خانه اش را فروخته و دیگر توان پرداخت هزینه های درمانی او را ندارد. او تا کنون برای معالجه ی همسرش حدود صد میلیون تومان هزینه نموده و حال باید علاوه بر تحمل مشکلات ناشی از بیماری آذر، رنج بدهکاری و فشار طلبکاران را نیز تحمل کند.

این مرد ایثارگر در پایان با چهره ای آکنده از غبار اندوه، از ما می خواهد صدای مظلومیتش را به گوش مسئولان وزارت بهداشت و کسانی که کاری از دستشان بر می آید برسانیم شاید بتوانند از هر طریق ممکن در درمان آذر یاری گرش باشند.

گزارش: مهدی دوست محمدی

ارسال نظر

آخرین اخبار