در پی انتشار اخباری مبنی بر فراخوان استخدام و اخذ مبالغ از متقاضیان از سوی شرکت ملی نفت در برخی کانال‌های تلگرامی، این شرکت شایعه انتشار یافته در فضای مجازی را تکذیب کرد.

شرکت ملی نفت ایران شایعه استخدامی را تکذیب کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم، فضای مجازی و به خصوص کانال‌های گمنام تلگرامی، به محلی برای درج روزانه شایعات تبدیل شده و هر بار با انتشار اخباری نادرست، سوالات، درخواست‌ها و مطالباتی خودساخته را برای مردم به وجود می‌آورند. اینبار، شایعه فراخوان استخدام در شرکت ملی نفت ایران در فضای مجازی خبرساز شد.

شرکت ملی نفت ایران در این خصوص با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: "در پی مشاهده برخی خبرها مبنی بر انتشار فراخوان استخدام و برگزاری آزمون استخدامی نفت در سال 1399 و دریافت وجه از داوطلبان، روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران لازم می‌داند به اطلاع عموم برساند هرگونه فراخوان استخدام در این شرکت تنها از مجاری رسمی (پایگاه اطلاع رسانی این شرکت به نشانی www.nioc.ir) منتشر خواهد شد و دیگر اطلاعیه‌ها در برخی سایت‌ها و فضای مجازی فاقد وجاهت است و پیگرد قانونی به همراه دارد.

بدیهی است هر گونه جذب و فراخوان استخدام به صورت اعلام عمومی و از طریق سایت وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران اطلاع رسانی خواهد شد و دیگر خبرها و اطلاعیه‌ها در این خصوص مورد تایید شرکت ملی نفت ایران نیست."

 

ارسال نظر

آخرین اخبار