دبیر قرارگاه احمدی روشن گلستان مطرح کرد

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن گلستان در صفحه اینستاگرامی خود تصویری از اسامی ۴۵ قاضی سابق این استان که در جنگل خواری‌ها دست داشته‌اند، قرار داد.

انتشار تصویری از اسامی ۴۵ قاضی فاسد در گلستان / اسناد در اختیار رئیس قوه قضاییه است
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمد شاهکوهی، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن گلستان در ۱۶ بهمن امسال خبر داد که اسناد جنگل خواری ۴۵ قاضی سابق گرگان به دست رئیس قوه قضاییه رسیده، اما به نظر می‌رسد روند رسیدن اسناد به حجت الاسلام رئیسی، با موانعی همراه بوده است.

شاهکوهی و گروه همراهش این اسناد را با تحقیق درباره وضعیت واگذاری اسناد اراضی جنگل‌های استان گلستان به ویژه در روستای زیارت گردآوری کرده است. این اسناد با تحقیق محلی و میدانی به دست آمده و شاهکوهی پیش از این، درباره این اسناد با رئیس کل دادگستری استان گلستان و دادستان این استان جلساتی را برگزار کرده است.

شب گذشته، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن گلستان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

970719_665


«در این برگه اسامی ۴۵ قاضی فاسد در گلستان آمده که بیشتر از ۲۰ سال چندین هکتار از اراضی جنگلی گلستان را ملک طِلق خود کرده و در مقابل با صدر تا ذیل نظام، از دستگاه‌های نظارتی بازرسی گرفته تا دستور مستقیم رهبر انقلاب ایستاده اند!

بعد از اتمام تحقیقاتمان نسبت به جنگل خواری قضات گلستان در آبان ماه، تا امروز از در و دیوار قوه قضاییه بالا رفتیم تا بالاخره بتوانیم از سد کسانی که سعی داشتند این پرونده منتشر نشود، بگذریم و اسنادمان را به دست خود رئیس قوه برسانیم.

بعد از چندین ماه دست به یقه بودن با کسانی که سر راهمان انسداد ایجاد کردند، این پرونده در اختیار قوه است. باید دید چطور ریاست قوه قضاییه در مقابل چاق‌ترین و ریشه دارترین پرونده فساد قضاد در گلستان عمل خواهد کرد.»

970720_347

ارسال نظر

  • کارگر بازنشسته
    0

    ای کاش اسامی واضح و قابل خواندن بود من اینجا دست اقای ریسی را می بوسم و به این بوسه افتخار میکنم ارزو دارم از نزدیک زیارتش کنم و دست اش را ببوسم و این عکس را در تمام جراید پخش کنم چون شجاعت و اصداحت بیانش در مبارزه با مفسدان اقتصادی ارزوی ملت ایران بخصوص بنده که 750روز فقط در خط مقدم جبهه بخاطر حفظ و حرمت داری کشور و انقلاب با شعار عدالت اجتماعی بودم حدود 20 سال نامید و فکر نیکردیم در رویا می اندیشیدیم و امروز رویایم بدست ایشان تحقق میابد که با نامیدی فکر میکردم کشور با ابرو ریزی و خفت برای حامیانش از دست شان خارج میشود و الان امیدوار شدم انقدر زیاد که گاهی به ان شک میکنم که نکنه در خواب باشه چون اکثر شبها بخاطر بارها موج انفجار کابوس می بینم و با ناله با سروصدا از خواب بیدار میشود و همانطوریکه انسان در هر کاری موفق شود خوشحالی برایش دارد این ارزو هم براینان خوسحالی دارد کاش جناب ریسی مطالب ام را میخواند کلی برای تشکر از ایشان که بشنود خوشحال میشوم.

آخرین اخبار