رئیس پلیس راه گلستان از ترافیک کم‌حجم جاده‌های استان در ایام شیوع کرونا خبر داد.

ترافیک کم‌حجم در جاده‌های گلستان/ الزام لغو سفرهای غیرضروری در روزهای کرونایی

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی عبدی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به شرایطی که شیوع کرونا در کشور حاکم کرده است حجم ترافیک در جاده‌های استان گلستان نسبت به سایر روزها و مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه ترافیک در جاده‌های استان گلستان عادی و روان است، تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا کاربران جاده‌ای بنا بر رعایت توصیه‌های بهداشتی نسبت به گذشته کمتر تردد می‌کنند، محورهای جاده‌ای این روزها خلوت است.

رئیس پلیس راه گلستان از رانندگان خواست مبادا جاده‌های کم‌ترافیک منجر به افزایش سرعت غیرمجاز شود و افزود: کاربران جاده‌ای در طول مسیر برابر تابلوهایی که در حریم راه نصب شده دقت کنند و سرعت مجاز را سرلوحه قرار داده و با هوشیاری کامل امنیت خود و سایرین را تامین کنند.

عبدی از مهمترین دلایل تصادفات جاده‌ای را انحراف به چپ و سبقت غیرمجاز عنوان کرد و گفت: خوشبختانه میزان تصادفات در سطح جاده‌های استان به دلیل شیوع ویروس کرونا کاهش یافته است اما نباید همین تعداد اندک تصادفات را در استان شاهد باشیم.

وی از رانندگان خواست تا سفرهای غیرضروری را حتما لغو کنند و ابراز کرد: کاربران جاده‌ای با رعایت سرعت مطمئنه و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می‌توانند آرامش خاطر خود و خانواده را فراهم کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار