سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس گفت: به منظور حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مردم گنبدکاووس در روزهای آخر سال از تجمع در اماکن مذهبی و امامزادگان خودداری کنند.

گنبدی‌ها از تجمع در اماکن مذهبی و امامزادگان خودداری کنند

به گزارش گلستان ۲۴؛ صالح محبی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: یکی از سنت‌ها و آداب و رسوم دیرینه مردم ایران در روزهای آخر سال به ویژه پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌های روزهای منتهی به سال جدید حضور در امامزادگان و اماکن متبرکه است.
وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغی از طرف وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی و همچنین ستاد مبارزه و مقابله با ویروس کرونا اداره اوقاف و امور خیریه به‌خاطر حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع این ویروس امامزاده یحیی بن زید (ع) و دیگر امامزادگان و اماکن متبرکه را بسته است.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ضمن تاکید بر عدم تجمع مردم در اماکن متبرکه و امامزادگان ادامه داد: به منظور شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا از همه هموطنان درخواست موکد داریم تا از هرگونه تجمع و ورود به اماکن عمومی و متبرکه به ویژه امامزادگان جلوگیری کرده تا هرچه زودتر بتوانیم این ویروس را مهار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: از همه کادر درمانی و پزشکی شهرستان که شبانه‌روز برای حفظ سلامت مردم تلاش کرده و همانند مجاهدان در عرصه سلامت خدمت‌رسانی می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار