لغو مرخصی کادر درمانی گلستان در نوروز، ارسال اقلام بهداشتی از طرف گوانگجو چین به گرگان و کاهش مصرف سوخت خودروها در استان از جمله اخبار کوتاه کرونا روز شنبه گلستان است.

آخرین اخبار کرونا در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، استاندار گلستان گفت: پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بخش خصوصی و دولتی باید در ایام نوروز در محل کار حاضر باشند.

هادی حق‌شناس افزود: اگر ۹۹ درصد مردم گلستان مسائل بهداشتی و پیشگیرانه را رعایت کنند اما آن یک درصد اقدامات پیشگیرانه را انجام ندهند زحمات کل افراد از بین خواهد رفت.

**

شهردار گرگان از اهدای ۳۰۰ هزار ماسک توسط شهردار گوانگجو کشور چین به مردم این شهر خبر داد و گفت: ارسال این کمک ها که به زودی وارد گرگان خواهد شد در راستای خواهرخواندگی ۲ شهر است.

عبدالرضا دادبود همچنین اظهار داشت: با همکاری ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و جهاد کشاورزی علاوه بر ضدعفونی معابر، ۳ هزار بسته بهداشتی در مناطق حاشیه‌نشین و کمتر توسعه‌یافته شهر توزیع شد.

**

مدیر روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌ای نفتی منطقه گلستان با اشاره به کاهش تردد خودروها در جاده‌ها و شهرهای استان به علت شیوع ویروس کرونا گفت: میزان مصرف سوخت خودروها از اول تا ۲۳ اسفند ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد کاهش یافت.

**

سرمایه‌گذاران مجتمع تارادیس گرگان (آفتاب دو) با توجه به شرایط به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر فعالیت‌های اقتصادی و کسب و کار، اجاره اسفند ماه مستاجران و مالکان این مجتمع را به آنان بخشیدند.

**
محمد صلبی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بهداشتی گلستان با قبول کمبود مواد ضدعفونی کننده در استان گفت: ۱۰ مجوز موقت برای تولید مواد ضدعفونی کننده و گندزدا در استان صادر شد و میزان تولید از ۱۰ تن به ۳۰۰ تن در هفته افزایش یافت.

**

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز گلستان گفت: با هدف مقابله با ویروس زباله گردهای استان جمع آوری می شوند.

مسعود سلیمانی یادآور شد: زباله گردها و متکدیان، برخی اقلام را از درون سطل‌های زباله خارج می‌کنند که مجموع این اقدامات تهدید علیه بهداشت عمومی بوده و جرم محسوب می‌شود.

تاکنون ۴۵ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در گلستان جان خود را از دست دادند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار