سخنگوی ستاد تنظیم بازار گفت: اتحادیه‌های نانوایی نسبت به اطلاع رسانی ضوابط بهداشتی به نانوایی‌ها، الصاق این ضوابط و رعایت اجباری موارد مدنظر در محل نانوایی ها اقدام کنند.

ضرورت رعایت ضوابط بهداشتی در نانوایی‌ها

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا کلامی در جلسه ستاد تنظیم بازار، گفت: رعایت اصول بهداشتی در نانوایی‌ها با توجه به دغدغه‌های مردم در این روزها ونگرانی آنها از شیوع بیماری کرونا ضرورت دارد.

وی در ادامه افزود: ماسک و شوینده و ضدعفونی مورد نیاز خبازی‌ها و نانوایی‌ها باید تأمین شود و در این راستا اتحادیه‌ها همکاری‌ها و هماهنگی‌های لازم را با مسئولین وزارت بهداشت به عمل آورند.

گفتنی است؛ بازرس ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این جلسه با اشاره به تدابیر اتخاذ شده در راستای تأمین اقلام اساسی در سطح کشور، گفت: تأمین اقلام بهداشتی برای خبازی‌ها جزو اولویت‌ها به شمار می می آید و اتحادیه‌های این رسته شغلی در سطح کشور باید این مهم را در دستور کار ویژه خود قرار دهند.

جواد کلاهدوزان تصریح کرد: همه ظرفیت‌های تولیدی، صنفی و صنعتی کشور برای تأمین اقلام بهداشتی مرتبط با کرونا فعال شده است و وزارت صمت تمام توان خود را برای پشتیبانی کامل وزارت بهداشت در مفابله با این بیماری به کار بسته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار