معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک با بیان اینکه گمرکات کشور روزانه ضدعفونی می شوند، گفت: ترخیص ملزومات پزشکی و اقلام بهداشتی در گمرکات شبانه روزی شده است.

ترخیص اقلام بهداشتی شبانه روزی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ «احمد ذاکری» با بیان این مطلب، افزود: به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا و محافظت از ذی‌نفعان و کارمندان گمرک، همه روزه اقدامات لازم برای ضدعفونی کردن محیط‌های اداری و محوطه‌های گمرکی در گمرکات ستادی و اجرایی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: به دلیل امکان ابتلای افراد به ویروس کرونا از طریق تماس با سطوح مختلف و اشیایی که احتمال آلودگی آنها وجود دارد، تیم‌های ویژه در گمرکات ستادی و اجرایی سراسر کشور به‌خصوص گمرکات مرزی همه روزه با استفاده از محلول‌های ضدعفونی‌کننده فضاهای اداری، محوطه‌های گمرکی و همچنین وسایل نقیله حامل کالای تجاری را ضدعفونی می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک، اظهار داشت: تجهیز کارکنان گمرکات به ماسک‌های تنفسی و دستکش و سایر ملزومات حفاظت‌کننده در برابر ویروس کرونا از دیگر اقداماتی که به طور مداوم در گمرکات انجام می‌شود.

ذاکری اضافه کرد: با توجه به نیاز شدید مراکز درمانی کشور به ملزومات پزشکی و اقلام بهداشتی، کارکنان گمرکات کشور به طور شبانه‌روزی سرگرم انجام تشریفات اینگونه اقلام هستند و تلاش می‌کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن کالاهای مورد نیاز از گمرک ترخیص شود.

منبع: ایرنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار