مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گلستان گفت: سایت اینترنتی نهاد کتابخانه‌های عمومی برای دریافت و مطالعه آنلاین کتاب فعال است.

کتابخوانی آنلاین در گلستان/ سایت کتب الکترونیکی فعال شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، عبدالحی میرزاعلی شامگاه شنبه در گفتگویی اظهارکرد: حال که به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط به نحوی رقم خورده که جز برای امورات ضروری نباید از منزل خارج شد، امسال برآن شدیم تا این طرح کتابخانه گردی مجازی برگزار کنیم.

میرزاعلی گفت: با توجه شیوع کرونا و تأکید کارشناسان بر ماندن در خانه، این زمان فرصت خوبی است که از ظرفیت کتاب و کتابخوانی استفاده کنیم.

وی به کتابخوانی آنلاین اشاره کرد و گفت: علاقمندان می توانند به سایت اداره کل کتابخانه های گلستان و یا نهاد کتابخانه های عمومی کشور مراجعه کرده و از کتاب های موجود الکترونیکی استفاده کنند.

میرزاعلی با اشاره به برپایی جشنواره رضوی، افزود: ثبت نام از شنبه آغاز شده و تا خردادماه ادامه خواهد داشت که بسیاری از کتاب های رضوی در سایت آن قابل استفاده است.

وی تصریح کرد: رسالت کتابخانه‌های عمومی در ارتقای سطح فرهنگ کتاب و کتابخوانی، آموزش مادام العمر افراد جامعه، آگاهی‌بخشی، اطلاع رسانی، تعالی فرهنگی، هدایت‌کننده‌ی اوقات فراغت، حافظ و انتقال‌دهنده‌ی ارزش‌های دینی و فرهنگی، مشاوره مناسب به اعضاء است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار