آیت الله شاهرودی گفت: مردم برای رفع بلای کرونا از دعا غافل نشوند و نماز جعفر طیار بخوانند.

ضرورت توجه به توصیه های پزشکی برای رفع کرونا/ نماز جعفر طیار بخوانید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، آیت الله «سیدعبدالهادی حسینی شاهرودی» شامگاه امروز(دوشنبه 26 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم به توصیه های پزشکی عمل کنند تا بلای کرونا از کشورمان و سایر نقاط جهان رفع شود.

 

نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری ادامه داد: مردم از دعا و نیایش و توسل به خداوند، پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) و ائمه(علیه السلام) غافل نشوند.

 

وی بیان کرد: مردم برای رفع بلای کرونا نماز جعفر طیار بخوانند و ادعیه منظور شده را مد نظر قرار دهند تا خداوند این بلا را از همه مردم عالم از جمله مسلمانان رفع کند.

 

آیت الله شاهرودی در پایان از زحمات پرستاران و پزشکان که برای حفظ سلامت مردم در میدان مقابله با کرونا نقش آفرینی می کنند، قدردانی کرد.

 

گفتنی است، اقدامات پیشگیرانه برای کنترل و قطع زنجیره انتقال کرونا همانند دیگر نقاط کشور در استان گلستان نیز در حال انجام است و مردم و مسئولان برای خداحافظی با این مهمان ناخوانده هم صدا شدند.

 

از ابتدای اسفنذماه تاکنون ۲ هزار و ۹۳۰ بیمار مشکوک به کرونا در استان گلستان بستری شدند که تاکنون یک هزار و ۹۹۷ بیمار بهبود یافتند و در حال حاضر ۸۶۱ بیمار در بیمارستان های استان بستری هستند.

 

همچنین کرونا تا این لحظه در استان گلستان ۷۲ قربانی گرفت و از بین ۸۷۸ تست کرونای اعلام شده، تست ۳۰۱ نفر مثبت اعلام شده و نتیجه نمونه ۵۷۷ نفر منفی بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار