مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز مابه‌التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت اسفند ماه ۶۳۳ هزار خودروی حمل‌ونقل عمومی خبر داد.

سهمیه اعتباری سوخت برای خودروهای عمومی واریز شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ مرتضی ضامنی گفت: مابه التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت ۶۳۳ هزار خودروی حمل‌ونقل عمومی به مبلغ ۶۷۶ میلیارد ریال در ۲۷ اسفند به حسابشان واریز شد.


وی افزود: این اعتبار شامل رانندگان سرویس مدارس، آژانس‌های تحت پوشش شهرداری و اصناف، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و تاکسی‌هایی که در شهرهایشان جایگاه CNG وجود ندارد و پیک موتوری، می‌شود.
ضامنی درباره نحوه استفاده از این اعتبار تاکید کرد: اعتبار فوق در کلیه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌گردد و در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده نمایند.
وی ادامه داد: در راستای ارائه خدمات مطلوب به رانندگان فعال، امکان تغییر رمز و دریافت تاریخچه واریز و باقیمانده اعتبار با راه‌اندازی سامانه "سماس" فراهم شده است. رانندگان می‌توانند با مراجعه به سامانه سماس به نشانی www.samas.moi.ir از میزان اعتبار تخصیصی و تاریخچه هزینه کرد آن مطلع شوند.

منبع: ایسنا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار