دانشجویان بسیجی واحد ​علوم تحقیقات دانشگاه آزاد با تولید ژل و محلول ضدعفونی کننده به کمک مردم برای مبارزه با کرونا آمدند.

تولید مواد ضدعفونی کننده توسط دانشجویان بسیجی علوم و تحقیقات برای مبارزه با کرونا

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس، دانشجویان بسیجی و نخبه واحد ​علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با تولید ژل و محلول ضدعفونی کننده به کمک مردم برای مبارزه با کرونا آمدند.

حسن باقری عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم تحقیقات درباره این موضوع به خبرنگار فارس گفت: با شیوع ویروس کرونا برادران بسیجی و نخبه ما در قرارگاه شهدای گمنام بسیج دانشجویی دانشگاه علوم و تحقیقات احساس تکلیف کردند و برای ریشه کن کردن این ویروس وارد میدان شدند.

 

روابط عمومی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم تحقیقات ادامه داد: هم اکنون تقریباً حدود ۱۰ تا ۱۲ روز است که دوستان ما به صورت جهادی به دنبال ساخت الکل و تبدیل آن به ژل و محلول ضدعفونی کننده هستند که در نهایت با تلاش شبانه روزی این دوستان موفق به این کار شدیم.

 

وی تاکید کرد: الان 5 خط تولید راه اندازی شده و روزانه ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ ژل ضدعفونی کننده و ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ محلول ضدعفونی کننده توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم و تحقیقات تولید می‌شود.

 

باقری تصریح کرد: محصولاتی که در این 5 کارگاه تولید می شود به استان‌هایی که وضعیت بدتری دارند، مانند گیلان، قم، گرگان، گلستان و ... ارسال می شود.

 

وی در خاتمه گفت: محصولاتی که تولید می‌شود در مجتمع آزمایشگاهی رازی دانشگاه علوم و تحقیقات که یکی از پیشرفته ترین مجتمع های آزمایشگاهی در دانشگاه های سراسر کشور است، انجام می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار