حجت‌الاسلام حسین انصاریان مفسر قرآن کریم و سخنران مذهبی طی پیامی از تلاش‌های کادر پزشکی کشور در زمینه مبارزه با بیماری کرونا تقدیر کرد.

قدردانی حجت‌الاسلام انصاریان از مدافعان سلامت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام حسین انصاریان، مفسر قرآن کریم و سخنران مذهبی، طی پیامی، از تلاش‌های کادر پزشکی کشور در زمینه مبارزه با بیماری کرونا تقدیر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

حلول سال جدید و بهار طبیعت و تقارن آن با بهار معنویت و انسانیت، مبعث پیام آور رأفت، رحمت و رسول پر مهر و کرامت (ص) و اعیاد شعبانیه را به محضر ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض کرده و از همه پزشکان، پرستاران، کادر بهداشت و درمان کشور، طلاب و دانشجویان جهادی مخلص و خدمتگزار به بیماران و جوانمردانی که با درک شرایط اقتصادی کشور نسبت به مستاجران خود مراعات حال نموده و به پیامبر اعظم (ص) تأسی کرده و کرامت، مهربانی و اخلاق نبوی را سرلوحه خود قرار دادند و عموم جوانان غیور و مدافعان سلامتی که شبانه‌روز در میدان یاری رسانی به هموطنان و بیماران از هیچ تلاشی دریغ نکردند، کمال تقدیر و تشکر را دارم، و ای کاش توفیق همراهی با شما عزیزان نصیبم میشد.

حقیقتاً زبان از تشکر و سپاس نسبت به زحمات شما عزیزان در رفع این ابتلای سنگین قاصر است و شاکر حقیقی شما در این زمینه حضرت رب العالمین می باشد؛ ان الله شاکر علیم.

همچنین از عموم هموطنانی که با رعایت نکات و دستورات پزشکی و توصیه‌های لازم الاجرای طبیبان و متخصصین دلسوز خصوصاً توصیه موکد در خانه ماندن، اسباب سلامت خود و جامعه را فراهم نموده‌اند تقدیر و تشکر می‌نمایم.

امیدوارم با توجهات و عنایات ویژه حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و تضرع و انابه مومنین و مومنات به درگاه حضرت ارحم الراحمین و توسل به ساحت مقدس ائمه‌معصومین(ع) به ویژه ارباب مظلوم حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سایه شوم این بیماری از سر عموم مردم، علی الخصوص شیعیان و محبان حضرات‌آل‌الله(ع) برطرف گردد.

در این مدت، خبر درگذشت برخی از هموطنانمان به خاطر ابتلای به این بیماری، خصوصاً همه عزیزانی که در مسیر خدمت جان خود را از دست دادند قلب و دل و جانمان را جریحه دار کرد، با طلب رحمت و غفران الهی برای جمیع آنان و صبر و اجر برای بازماندگان، از درگاه ربوبی شفای عاجل و کامل برای تمام بیماران و مبتلایان و صحت و سلامت و خیر دنیا و آخرت را برای تمامی عزیزانی که مجاهدانه در حال خدمت به بیماران هستند را خواستارم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار