فرمانده سپاه شهرستان گرگان با بیان اینکه «جهاد ادامه دارد» یک روز پشت خاکریز و اکنون در راه مبارزه تن به تن با کرونا گفت: بانوان بسیجی دوشادوش تلاشگران جبهه سلامت وارد عمل شدند و روزانه 4 هزار عدد ماسک تولید می‌کنند.

جهاد به وقت کووید 19/ تولید روزانه هزاران ماسک توسط بانوان بسیجی گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس، به راستی «جهاد ادامه دارد» یک روز پشت خاکریز و اکنون در راه مبارزه تن به تن با ویروس کرونا و اکنون بانوان جهادگر بسیجی شهرستان گرگان دوشادوش تلاشگران جبهه سلامت وارد عمل شدند و روزانه حدود 4 هزار عدد ماسک برای برطرف کردن نیازهای مردم تولید می‌کنند.

از زمانی که ویروس کرونا به نوعی وارد چرخه زندگی مردم کشورمان شد تا روند عادی روزانه را مختل و غیرمتعادل کند، اما در جبهه دیگر ماجرا بسیاری از دوست‌داران سلامت کمر به نابودی و شکست ویروس کرونا بستند و هر کدام به نوعی در تلاش هستند تا ریشه این ویروس منحوس برچیده شود، در این میان فعالیت بانوان جهادگر بسیجی شهرستان گرگان که در تهیه ماسک به کمک مردم شتافتند در خور توجه است، مادران و خواهرانی که این روزها می‌توانستند در خانه و کنار خانواده به زندگی روزمره خود بپردازند اما با ایثار و از خودگذشتگی مشق عشق کردند تا همه در کنار هم «کرونا را شکست دهیم».  

* حرکت جهادی بسیجیان تا ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا ادامه دارد

فرمانده سپاه شهرستان گرگان از تولید روزانه حدود 4 هزار عدد ماسک برای برطرف کردن نیاز مردم شهرستان و استان خبر داد و گفت: حرکت جهادی بسیجیان تا ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا ادامه دارد.

 

وحید فخرالدین با اشاره به انسجام مثال‌زدنی بانوان جهادگر بسیجی تصریح کرد: از لحظه‌ای که اعلام کردند ویروس کووید 19 سلامت مردم را تهدید می‌کند و یکی از احتیاجات امروز جامعه نیاز مبرم به اقلام بهداشتی است، بسیجیان برای کمک به مردم و برداشتن باری از دوش مدافعان سلامت وارد عرصه شدند.

* تولید ماسک توسط بسیجیان و توزیع به عهده دانشگاه علوم پزشکی است

وی با اشاره به اینکه ماسک‌های بهداشتی برای بیمارستان‌ها، صنوف و ... در حال تولید است، افزود: عملیات توزیع ماسک به عهده ما نیست، اقلام بهداشتی پس از تولید در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان قرار می‌گیرد و روند توزیع به عهده دانشگاه است.

فرمانده سپاه شهرستان گرگان بیان کرد: همانطوری که بانوان در زمان هشت سال دفاع مقدس پشت خاکریز ایفای نقش می‌کردند در این برهه که جامعه درگیر جنگ بیولوژیک است در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای برای کمک به مردم در تامین نیازهای بهداشتی، تولید ماسک وارد عمل شدیم.

فخرالدین با اشاره به فعالیت آتش به اختیار جهادگران بسیجی شهرستان گرگان گفت: هر گاه نیازی در جامعه احساس شده، بسیجیان بدون هیچ چشمداشتی از کمک‌رسانی دریغ نکردند، همانطوری که کادر پزشکی و پرستاری امروز در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند بانوان جهادگر بسیجی نیز در حد توان پای کار هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار