فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری دو سارق حرفه‌ای و کشف ۸۴ هزار عدد داروی قاچاق در استان خبر داد.

دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای در گلستان/ کشف بیش از ۸۴ هزار عدد داروی قاچاق در آزادشهر
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار روح الامین قاسمی فرمانده انتظامی گلستان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در مینودشت و با توجه به اهمیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از بررسی‌های اطلاعاتی و انجام تحقیقات تخصصی، موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای شده و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ارتکاب ۳۳ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان مینودشت اقرار کرد.


اعتراف به ۳۱ فقره سرقت در گنبدکاووس


سردار قاسمی ادامه داد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در گنبدکاووس، شناسایی و دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی و رصد سرنخ‌های موجود موفق شدند سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۳۱ فقره سرقت کابل برق در شهرستان گنبدکاووس اقرار کرد.


کشف ۸۴ هزار داروی قاچاق در آزادشهر


فرمانده انتظامی گلستان گفت: ماموران انتظامی آزادشهر در ایست و بازرسی تیل آباد حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را متوقف کردند.

سردار قاسمی افزود: در بازرسی از این اتوبوس، ۸۴ هزار و ۷۸۰ عدد انواع داروی قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه دارو‌های کشف شده پس از صورتجلسه تحویل مراجع ذیصلاح شدند، گفت: در این راستا یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار قاسمی در پایان خاطرنشان کرد: کالای قاچاق یکی از عوامل تهدیدکننده اقتصاد و سلامت جامعه بوده لذا پلیس برابر قانون با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار