فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: حضور نظامی آمریکا در منطقه به مردم آسیب وارد می کند.

هشدار فرمانده کل سپاه به آمریکا

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از العالم : سردار سلامی گفت: آمریکایی ها خلیج فارس و جهان اسلام را ناامن کردند، اما آن ها بابت این ناامن کردن، بهای سنگینی را پرداخت خواهند کرد.
وی خاطرنشان کرد: فرضیه نقش آمریکا در گسترش کرونا مادامیکه آنها بر این باورند که امنیت آمریکا مساوی با ناامنی در کشورهای دیگر است، به قوت خود باقی است.

وی افزود: امریکایی ها در این اقدام خود در عراق، کرونا را بهانه می کنند، اما در واقع عراق به عرصه ای مخالف با حضور آمریکا تبدیل شده است.

سلامی افزود: آمریکایی ها امروزه مجبور شده اند که تدابیر شدید امنیتی را در عراق برقرار کند و حتی مجبور شده اند که سفارت خود را در بغداد ببندند.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: اقدام آمریکا در ترور شهید سلیمانی ، موجب حمله به پایگاه عین الاسد و شکست ابهت دروغین این کشور در منطقه شد.

وی افزود: حضور آمریکا در منطقه به این کشور ضرر می زند و زمینه را برای وارد کردن ضررهای بیشتر به ملت های منطقه فراهم می کند.

سردار سلامی به آمریکایی ها هشدار داد و گفت که آن ها راهی جز خروج از منطقه و رها کردن منطقه به حال خود ندارند.

وی افزود: همه تلاش های آمریکا برای نابودی انقلاب اسلامی و تضعیف ایران، نتیجه معکوس داشت؛ تنها نتیجه تلاش های آمریکا، تبدیل کردن منطقه به عرصه ای برای درخشش انقلاب اسلامی و نفوذ آن بود، امروزه ما صدها تیم در یگان های جنگ نوین داریم که در زمینه مقابله با جنگ های بیولوژی و هسته ای فعالیت می کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار