«رفتن به دامان طبیعت تا رخت بستن کامل کرونا تعطیل»؛ باید به حرمت قدردانی از زحمات کادر درمانی در خانه بمانیم تا نسخه پایان عمر کووید-19 را در هم بپیچیم، آمارهای دلگرم‌کننده حاکی است استان گلستان در تدارک «کرونا بدر» بجای «13 بدر» است.

گلستان در تدارک «کرونا بدر» به جای «13 بدر»

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، شیب نزولی ویروس کرونا در استان گلستان خبر از عزم همگانی می‌دهد اتفاقی که در سایه همدلی مردم و مسوولان رقم خورد و گلستانی‌ها در تداوم احترام به مدافعان سلامت قرار است رسم باستانی «13 بدر» امسال را تبدیل به «کرونا بدر» کنند.

همدلی و همراهی نیروهای مردمی، جهادی، خیرین و هیئت‌های مذهبی با کادر درمانی و اداری برای پیشگیری و متوقف کردن شیوع ویروس کرونا در استان گلستان ادامه دارد این جهاد تا شکست کامل کووید-۱۹ تعطیل نمی‌شود؛ همکاری ۵ هزار نیروی بسیجی در اجرای طرح غربالگری بیماران کرونایی با گروه‌های بهداشتی گویای این حقیقت است که «بسیج مردمی» بهترین راه حل در برابر مشکلات است.

*کادر درمان لباس سفید به تن کرد تا لباس سیاه به تن نکنیم

این روزها کادر پزشکی و پرستاری لباس سفید بر تن کردند تا ما لباس سیاه به تن نکنیم، وعده شکست کرونا تا نیمه اردیبهشت ماه در استان گلستان با تداوم همدلی حاصل می‌شود و باور کنیم ‌به فضل الهی خداحافظی با پیک دوم کووید19 دست‌یافتنی است.

برای قطع زنجیره شیوع کرونا تمامی تفرجگاه‌های استان گلستان با بکارگیری 45 اکیپ جنگلبانی و انتظامی مسدود شده است و مسوولان قاطعانه برای اجرای این طرح ملی با هدف حفظ سلامت مردم مصمم هستند 80 تیم پلیس برای کنترل خودروها در مبادی ورودی و خروجی استان از هشتم الی 15 فروردین تمام قد ایستادند و اجازه ورود خودروهای غیربومی را به داخل شهر نمی‌دهند تا همه با هم در سایه احترام به قانون سالم و از خطرات ایمن باشیم.

* از دستچین جان انسان‌ها در کشورهای  پیشرفته تا تکثیر عشقی بی‌پایان در ایران

از ابتدای امسال تا نهم فروردین میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان گلستان ۶۹ درصد کاهش پیدا کرد تا کاربران جاده‌ای هم تا حدودی سهم خود را در قدردانی از مدافعان سلامت ادا کنند.

و امروز 12 فروردین به عنوان یکی از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی را در شرایطی به تماشا نشستیم که سراسر کشورم لبریز از عشقی بی‌پایان است، در حالی که کشورهای به اصطلاح پیشرفته دنیا در برابر ویروس کرونا جان انسان‌ها را برای زنده ماندن دستچین می‌کنند اما در ایران برای نجات جان انسان‌های 120 ساله تفاوتی با نجات جان بیمار جوان و و نوجوان و کودک چندروزه وجود ندارد.

تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌های دیگر جهان در تبعیت از مکتب توحیدی-الهی است؛ کسانی که با بنیانگذار انقلاب اسلامی عهد کردند تا نفس در سینه دارند پای آرمان‌های این انقلاب بمانند و حالا سربازان امام خامنه‌ای نه در جغرافیای ایران بلکه فراتر از نقشه‌های سرزمینی بر سر عهدشان مانده‌اند تا فریاد رعدآسای «آری به جمهوری اسلامی» که مهر تائید مردمسالاری دینی بود بار دیگر در جهان طنین‌انداز شود.

* تجلی اقیانوس معرفت این بار در حوزه کادر پزشکی و درمانی

به راستی جاده دوازده فروردین آغازی برای رسیدن به خوبی‌هاست و امروز در جبهه سلامت استان گلستان صحنه‌های عشق و ایثار موج می‌زند، ایستادگی در برابر یک ویروس کشنده، مدافعان سلامت را چه جانانه برای سلامت مردم به خط کرده است.

عزیزانی که سلامت خود را سپر بلای هموطنان خود کرده‌اند تا اقیانوس معرفت این بار در حوزه کادر پزشکی و درمانی تجلی پیدا کند و عشق‌ورزی به مردم تا جایی پیش می‌رود که دکتر عبدالله عباسی نخستین شهید خدمت کادر پزشکی استان گلستان می‌شود تا ترسیم این بیت فراموش نشدنی باشد «ما گر ز سر بریده می‌ترسیدیم در محفل عاشقان نمی‌رقصیدیم» و «اگر چه این شهر هراسان شده از بیماری؛ من پرستارم و عمریست خطر کرده دلم».

* معامله جان کادر درمان برای سلامت مردم در سنگر خدمت

خطرپذیری برای شکست کرونا و معامله جان کادر درمان برای سلامت مردم در سنگر خدمت آنقدر بی‌ریا و بی‌ادعا در حال تکثیر است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در چندین پیام جداگانه از فرشته‌های زمینی کشورمان قدردانی می‌کند، بهره‌گیری وزارت بهداشت از نیروهای بسیجی و مردمی در اجرای طرح غربالگری تا جایی پیش رفته که ان‌‌شاءالله به زودی از عارضه همه‌گیری رها شویم انقلاب اسلامی ایران بارها و در صحنه عمل ثابت کرده «خواستن، توانستن است».  

 

ارسال نظر

آخرین اخبار