استاندار خوزستان با بیان اینکه جز اصناف ضروری مابقی اصناف تعطیل هستند، گفت: تا ۲۲ فروردین ۲۰ درصد کارمندان در محل کار حاضر می‌شوند.

۲۰ درصد کارمندان تا ۲۲ فروردین سر کار می‌روند

به گزارش گلستان ۲۴؛ غلام رضا شریعتی عصر اروزی گذشته در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان، اظهار کرد: مردم این سه شهرستان همراهی خوبی در عمل به توصیه های بهداشتی داشتند، لغو مسافرتها و دید و بازدید عید در این سه  شهرستان خوب جواب داد.

استاندار خوزستان گفت: میزان مرگ‌ومیر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی آبادان‌ پایین‌تر از متوسط کشوری است و اگر متوسط استان ۱۵.۲ باشد این رقم در آبادان ۷.۲ است و این نشان می‌دهد مراقبت‌های پزشکی و پرستاری در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان بسیار خوب صورت گرفته است.
 
 
 
شریعتی افزود: متوسط مرگ‌ومیر استان نیز کمتر از متوسط کشوری است که نشان‌دهنده این است در کل استان مراقبت های پزشکی و بهداشتی خوبی انجام شده است.
 
 
 
وی با تقدیر از تلاش‌های کادر پزشکی استان، عنوان کرد: مردم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که طرف شخص رئیس جمهور ابلاغ و تا ۲۲ فروردین تمدید شده است را رعایت کنند.
 
 
 
شریعتی در تعریف فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: یعنی هر فردی که احتمال می‌دهد فردی که با وی مواجه می‌شود امکان انتقال بیماری دارد باید به نحوی فاصله بین خود و فرد مقابل را  بین یک تا یک و نیم متر رعایت کند که در زمان گفتگو امکان انتقال بیماری وجود نداشته باشد.
 
 
 
وی با بیان اینکه جز اصناف ضروری مابقی اصناف تعطیل هستند، عنوان کرد: تا ۲۲ فروردین ۲۰ درصد کارمندان نیز در محل کار حاضر می‌شوند.
 
 
 
شریعتی  با تاکید بر کنترل ترددهای درون‌شهری بیان کرد: ورودی شهرها بسته است  خروجی‌ها نیز به سختی کنترل می‌شود و جز به ساکنان آن شهر اجازه ورود داده نمی‌شود.
 
 
 
وی با بیان اینکه این سخت‌گیری‌ها تا کاهش ضریب سرایت اعمال می‌شود، گفت: بیماری ویروس کرونا در استان  باید صفر و به سمت خاموشی برود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار