رضا جباری از هجمه و فشار روانی شدیدی که برخی باشگاه‌ها برای لغو فصل نوزدهم روی مسئولان سازمان لیگ وارد می‌آورند، ابراز تعجب کرد.

هجمه باشگاه ها برای لغو لیگ نوزدهم صدای اعتراض یک پرسپولیسی را بلند کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از افکارنیوز، رضا جباری از هجمه و فشار روانی شدیدی که برخی باشگاه‌ها برای لغو فصل نوزدهم لیگ برتر روی مسئولان سازمان لیگ وارد می‌آورند، ابراز تعجب کرد. او در این مورد به ما گفت:«من هم مثل همه مردم ایران معتقدم در حال حاضر فوتبال و قهرمانی و برد و باخت هیچ ارزشی ندارد و همه باید به فکر سلامتی کل جامعه باشند، اما اصلاً متوجه نمی‌شوم چرا تا این حد به سازمان لیگ و مسئولان فدراسیون فوتبال فشار می‌آورند تا کل فصل، لغو شود.»

اخبار ورزشی- رضا جباری اضافه کرد:«فشار برخی باشگاه‌ها روی سازمان لیگ برای تعطیل شدن کامل فصل اصلاً طبیعی نیست. همه مردم دنیا درگیر تعطیلی مسابقات فوتبال هستند و لیگ‌های اروپایی که تقریباً به اندازه لیگ خودمان تا پایان فصل، بازی باقی مانده دارند، در تعطیلات به سر می‌برند. پس همه جای دنیا شاهد شرایط یکسانی هستیم و درست نیست که سازمان لیگ به خاطر نگرانی از این فشارها، تصمیم‌گیری کند و به لغو لیگ، رأی بدهد. باید همه منتظر تصمیم نهایی باشیم. من شنیده‌ام کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا هم اعلام کرده‌اند همه فدراسیون‌ها باید منتظر بمانند و تصمیم عجولانه نگیرند.»

این پیشکسوت که حالا به مربیگری در تیم‌های پایه مشغول است، در نهایت گفت:« کرونا بالاخره یک روز به پایان می‌رسد و همه چیز به روال عادی بازمی‌گردد. با این حساب می‌توان باز هم منتظر ماند و سپس در یک شرایط بهتر، لیگ را ادامه داد. البته این به شرطی است که باشگاه‌ها متضرر نشوند. ۹ بازی را می‌توان در ۲ ماه به پایان رساند و طوری برنامه‌ریزی کرد که به فصل آینده هم آسیبی نرسد. به عقیده من ادامه لیگ بعد از کرونا به سود فوتبال ایران تمام می‌شود مگر اینکه ویروس کرونا شرایط دیگری را برای جامعه بسازد.»

 

ارسال نظر

آخرین اخبار