معاون وزیر صنعت اعلام کرد: هیچ گونه کمبودی در تامین و توزیع کالاهای ضروری مردم برای ایام ماه مبارک رمضان وجود ندارد، از این رو اجازه هیچ افزایش قیمتی را نخواهیم داد.

کالاهای اساسی در ماه رمضان گران می‌شود؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ عباس تابش، با اشاره به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای کالاهای اساسی اظهار داشت: هیچ مشکل و کمبودی در تامین و توزیع کالاهای پرتقاضا از جمله شکر، گوشت قرمز، گوشت مرغ، خرما، برنج، و دیگر اقلام ضروری وجود ندارد و باید با تقویت نظارت و همکاری و همراهی دستگاه‌های مربوط تلاش کنیم جو روانی بر بازار غالب نشود و قیمت این کالاها افزایش نیابد.

معاون وزیر صنعت بر ضرورت نظارت گسترده بر بازار و تثبیت قیمت بازار در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: هیچ گونه افزایش قیمتی در این ماه نخواهیم داشت و هرگونه اقدام احتمالی مبنی بر افزایش قیمت با محدودیت کالاهای پرمصرف در ماه مبارک رمضان به طور جد پیشگیری خواهد شد.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با تاکید بر اینکه ، به میزان کافی کالاهای اساسی برای این ایام ذخیره سازی شده است، ادامه داد: امروز شاهد این موضوع هستیم که اغلب کشورهای بزرگ برای تامین کالاهای اساسی و ضروری خود با مشکل مواجه هستند اما خوشبختانه ما در کشورمان به لحاظ تامین کالا با هیچ مشکلی مواجه نیستیم.

وی تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی مرتبط با تهیه و توزیع و قیمت‌گذاری کالاهای اساسی و مایحتاج عموم مردم را به آمادگی بیش از پیش در آستانه ماه مبارک رمضان فرا خواند و تصریح کرد: به رغم شرایط کنونی موجود در کشور با توجه به برنامه ریزی‌ها و اقدامات انجام شده برای تامین و توزیع کالاهای اساسی و ضروری مشکلی در کشور وجود ندارد و امیدواریم با همکاری سایر نهادها در سراسر کشور بتوانیم موجبات دلگرمی و آرامش خاطر هموطنان را در این ماه مبارک فراهم نماییم.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: در سالی که مزین به نام جهش تولید است نباید تعطیلی اتفاق افتد، طبیعی است که اگر این زنجیره کار نکند به طور عملی تولید روند کندی خواهد داشت و با راه افتادن کسب و کارها نیز این امید وجود دارد که نرخ رشد جدیدی را در تولید به ثبت برسانیم.

منبع: مشرق

 

ارسال نظر

آخرین اخبار