رئیس اداره صمت شهرستان کردکوی از پلمب ۶۴ واحد صنفی در این شهرستان همزمان با آغاز طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور مهار ویروس کرونا خبر داد.

پلمب 64 واحد صنفی نقض‌کننده طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در کردکوی

به گزارش گلستان ۲۴؛ لیلا مقصودلو در خصوص اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کردکوی که از هشتم فروردین سالجاری آغاز شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: تاکنون با همکاری ارگان‌ها و مسوولان ۶۴ واحد صنفی در رسته‌های غیر ضرور که برخلاف بیانیه الحاقی مبادرت به باز کردن واحدهای صنفی خود کرده بودند مورد پلمب قرار گرفتند.

وی با اشاره به تداوم شدت نظارت و بازرسی تصریح کرد: از ابتدای اسفند ۱۳۹۸ لغایت ۱۵ فروردین ماه که به دلیل کرونا ویروس تاکنون تداوم پیدا کرده نظارت‌ها با همان شدت ادامه دارد.

رئیس اداره صمت شهرستان کردکوی از انجام یک‌هزار و ۴۵۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی خبر داد و افزود: در این راستا ۳۲ پرونده تخلف در حوزه نان، انواع شوینده، مواد پروتئینی، انواع میوه و تره‌بار، حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری، قاچاق الکل به ارزش یک میلیارد و ۸۹۸ میلیون و ۵۸۷ هزار و ۵۰۰ ریال تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

مقصودلو بیشترین میزان بازرسی را در حوزه نان، اقلام پروتئینی، انواع میوه و سبزیجات، انواع شوینده و مواد ضدعفونی کننده اعلام کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار