رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت که در ماه مبارک رمضان امسال ۶ هزار و ۸۶۱ تن انواع کالای اساسی مورد نیاز شهروندان در این استان توزیع می شود.

توزیع ۶ هزار و ۸۶۱ تن کالای اساسی ماه رمضان در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی این سازمان، حسین طلوعیان افزود: این کالاها شامل ۲ هزار و ۴۲۸ تن خرما، برنج و شکر هر کدام هزار و ۱۲۴ تن ، روغن نباتی هزار و ۲۱۴ تن، گوشت منجمد مرغ ۶۰۷ تن و گوشت منجمد قرمز ۳۶۴ تن است.

به گفته وی قیمت فروش خرما با تصویب کارگروه تنظیم بازار استان و روغنی نباتی براساس نرخ مصوب بوده و  توزیع برنج هندی با قیمت حداکثر هر کیلوگرم ۸۰ هزار ریال با نظر کارگروه تنظیم بازار، شکر هر کیلوگرم ۵۹ هزار ریال، گوشت منجمد مرغ هر کیلوگرم ۱۲۰ هزار ریال و گوشت منجمد قرمز هر کیلوگرم ۴۲۰ هزار ریال در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

طلوعیان اضافه کرد: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان نیز به مدت یک ماه در استان اجرا می شود که شهروندان می توانند شکایت یا پیشنهادهای خود را از طریق سامانه ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کنند.

در استان گلستان طبق سرشماری نفوس و مسکن سال ۹۵، یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت در ۱۴ شهرستان سکونت دارند.

 ماه مبارک رمضان امسال در حالی آغاز می شود که بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی تدابیر پیشگیرانه ای را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از جمله بستن مساجد و ممنوعیت برگزاری نماز جمعه و جماعات اتخاذ کرده اند.

در برخی کشورهای عربی فردا جمعه روز اول ماه مبارک رمضان اعلام شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار