تفاهم نامه همکاری فی مابین مدیرکل کمیته امداد استان با مدیرکل اوقاف و امورخیریه گلستان برای اجرای طرح اطعام مهدوی- ضیافت همدلی با حضور دکتر صمصامی،قائم مقام کمیته امداد و هیئت همراه امضاء شد.

امضای تفاهم نامه همکاری کمیته امداد با اداره کل اوقاف و امورخیریه گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: در راستای تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر برگزاری رزمایش همدلی ، مواسات و کمک مؤمنانه این نهاد در ماه مبارک رمضان،ماه انفاق و احسان به نیازمندان، طرح بخشش ایرانیان را در قالب اطعام مهدوی اجرایی کرد.
وی افزود: درآستانه ماه پر فیض رمضان، کمیته امداد بر اساس ماموریت ذاتی خود در گره‌گشایی از کار نیازمندان با بهره گیری از ظرفیت بقاع متبرکه ، کمک خیران و همچنین مؤسسات مذهبی نسبت به تهیه و توزیع غذای گرم  با رعایت پروتکل های بهداشتی از طریق  امامزادگان عبدالله (ع) گرگان و  یحیی بن زید (ع) گنبد در بین محرومان و مددجویان این نهاد اقدام کرد.
بابایی با اشاره به برگزاری طرح اطعام مهدوی در ۳۱۳ نقطه از سراسر کشور به نیت یاران امام زمان (عج) عنوان کرد: طرح اطعام مهدوی در استان گلستان توسط کمیته امداد در ۲۰ آشپزخانه بزرگ در سطح استان با پیش بینی طبخ و توزیع حداقل ۱۵۰ هزار پرس غذای گرم تا پایان ماه مبارک رمضان برای اقشار نیازمند اجرا می شود.
گفتنی است،در حاشیه این تفاهم نامه،آئین متمرکز طرح اطعام مهدوی – ضیافت همدلی در گلستان با حضور صمصامی،قائم مقام کمیته امداد و هیئت همراه و مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار