مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان گلستان گفت: دو هزار و ۵۰۰ طرح و هفت هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم طی سال ۹۹ ایجاد خواهیم کرد.

۷۰۰۰شغل طی سال۹۹ توسط ستاداجرایی فرمان امام درگلستان ایجاد می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: مراسم شکرانه هزار و ۲۰۰ طرح اشتغال زای بنیاد برکت در سال ۹۸ در استان گلستان برگزار شد.

وی افزود: از جمله خدمات این ستاد در بنیاد برکت تلاش برای محرومیت زدایی، توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و کارآفرینی در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته است.

سلمان زاده گفت: عملکرد این ستاد در اشتغال اجتماع محور در استان گلستان در سال ۹۸ تعداد هزار و ۲۰۰ طرح اشتغال و سه هزار شغل و جمعا به مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال بوده است.

وی بیان کرد: اجرای این طرح ها در ۱۳ شهرستان به جز مراوه تپه (که برابر توافقات با بنیاد علوی این شهرستان به آنان محول شده) و ۱۳۱ روستا در سراسر استان با طرح سحاب و آسمان انجام شد.

سلمان زاده تأکید کرد: در اجرای این طرح ها دستگاه های پشتیبان هم‌چون سازمان جهاد کشاورزی، دفتر نظام مهندسی کشاورزی، دامپزشکی و شیلات استان، سازمان صمت و اصناف، بانک های عامل در کل استان با توجه به شرایط کرونایی به طور جهادگونه کمک و همیاری کردند.

وی ادامه داد: از جمله طرح های ایجاد شده در استان می توان به رسته های شغلی چون پرورش دام سبک، سنگین، شتر، پرورش طیور، زنبور عسل و صنایع دستی و دیگر مشاغل خدماتی و صنعتی اشاره کرد.

سلمان زاده گفت: در سال جاری و در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و لبیک به شعار سال «جهش تولید» و در اقدامی جهادی توسط همکاران ستاد در استان، این میزان اشتغال اجتماع محور را به دو هزار و ۵۰۰ طرح و هفت هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم به فضل خدا برسانیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار