سرپرست پلیس راهور گلستان گفت : فعالیت آموزشگاه‌های رانندگی استان که به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا از اوایل اسفند پارسال تعطیل شده بود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تایید کارشناسان بازگشایی شد.

فعالیت آموزشگاهای رانندگی در گلستان آغاز شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ عباس مهاجر بسطامی  یکشنبه به ایرنا گفت: بازدید از آموزشگاه های رانندگی استان توسط تیم کارشناسی آغاز شده که پس از تایید رعایت پروتکل های بهداشتی مانند جداکردن مربی و هنرجو با حایل نایلونی و استفاده از دستکش و ماسک، مجوز بازگشایی آموزشگاه به آنها داده شده است.

وی افزود: رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی، ایجاد فاصله بین هنرجویان در مراحل گوناگون برگزاری دوره و ضدعفونی کردن خودروی آموزش و کلاس درس تئوری، از جمله شروط موافقت برای بازگشایی این آموزشگاه است.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز شهروندان در ثبت نام برای اخذ گواهینامه و ضرورت گذراندن دوره های آموزش حضوری، رعایت نکات بهداشتی توسط شهروندان، تجهیز آموزشگاه ها به خودپرداز و استفاده از ماسک و دستکش هنگام آموزش، مورد تایید و تاکید قرار گرفت که در صورت رعایت نکردن آن، به برخورد قانونی منجر خواهد شد.

گلستان ۴۷ آموزشگاه رانندگی دارد که در فرایند اخذ گواهینامه پایه دوم، پایه یک و موتورسیکلت فعالیت می کنند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع کرونا توصیه می‌کنند.

به گفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکنون ۹۱ هزار و ۴۷۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۶ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۵ هزار و ۸۰۶ نفر رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار