انتشارات «راه یار» به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا، کتاب‌های خود را با تخفیف ویژه عرضه اینترنتی کرده است.

کتاب بخرید، کتاب هدیه بگیرید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مشرق، انتشارات «راه یار» به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا، کتاب‌های خود را با تخفیف ویژه عرضه اینترنتی کرده است.

براساس اعلام این انتشارات، علاقمندان برای تهیه اینترنتی کتاب‌ها می‌توانند به سایت  Ammaryar.ir مراجعه و با کد raheyarpub از تخفیف ۲۵درصدی استفاده و علاوه بر سفارش خود، یک کتاب هم از طرف این ناشر هدیه بگیرند.

2780939

بنابرین گزارش، ارسال کتاب‌ها در طول این طرح که در حال حاضر تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، به صورت پستی بوده و سفارش‌های بالای ۸۰هزار تومان نیز به طور رایگان ارسال می‌شود.

بنابرین گزارش، «رسم جهاد»، «ابوعلی کجاست»، «خانم مربی»، «در مکتب مصطفی»، «تو شهید نمی‌شوی»، «آرزوهای دست‌ساز»، «مربای گل محمدی»، «دختر تبریز»، «پرچمدار کوچک من» و «شهید فرهنگ» جزو کتاب‌های پرفروش این ناشر از زمان آغاز عرضه اینترنتی آثار این ناشر بوده‌اند.

«همیشه فرمانده»؛ خاطرات مینیمال از زندگی و زمانه سردار شهید محمد فرومندی و «نان سال‌های جنگ»؛ خاطرات زنان روستایی فعال در پشتیبانی جنگ هم دو کتاب جدید این ناشر هستند که به تازگی راهی بازار نشر شده و به صورت اینترنتی نیز قابل تهیه است.

گفتنی است انتشارات راه‌یار منتشر کننده آثار دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده و به عنوان «ناشر فرهنگ، اندیشه و تجربه انقلاب اسلامی» تاکنون آثاری در زمینه فرهنگ و رسانه، تاریخ شفاهی پیشرفت، تاریخ شفاهی جبهه فرهنگی و هنری انقلاب، تاریخ شفاهی زنان، تاریخ شفاهی معلمان و مربیان و مدارس انقلاب، جهاد سازندگی، جبهه مقاومت، دفاع مقدس و... منتشر کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار